Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si to mediální agentury rozdaly v několika sportovních disciplínách a jednom záludném kvízu. Vítěz však mohl být jen jeden. Jak to nakonec celé dopadlo, můžete zjistit na fotkách nebo videu z akce.

Co se ale od minulého září změnilo, je náš podíl na sledovanosti. O tom, jak postupně rosteme k 7 %, a proč opět očekáváme podzimní převis poptávky po TV reklamě, si přečtěte zde.

A co dalšího nás v nejbližších týdnech čeká? Poprvé vystoupíme s prezentací o českém TV trhu na konferenci EGTA v Mnichově, představíme novou Obchodní politiku a všechny novinky na příští rok, a také už pracujeme na novém čísle ročenky atrevue. Ale o tom všem zase až příště!

Teď už ale k zářijovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru