Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si to mediální agentury rozdaly v několika sportovních disciplínách a jednom záludném kvízu. Vítěz však mohl být jen jeden. Jak to nakonec celé dopadlo, můžete zjistit na fotkách nebo videu z akce.

Co se ale od minulého září změnilo, je náš podíl na sledovanosti. O tom, jak postupně rosteme k 7 %, a proč opět očekáváme podzimní převis poptávky po TV reklamě, si přečtěte zde.

A co dalšího nás v nejbližších týdnech čeká? Poprvé vystoupíme s prezentací o českém TV trhu na konferenci EGTA v Mnichově, představíme novou Obchodní politiku a všechny novinky na příští rok, a také už pracujeme na novém čísle ročenky atrevue. Ale o tom všem zase až příště!

Teď už ale k zářijovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru