Váš partner ve světě tematických televizí

Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem pro sezónu 2017 je síť čerpacích stanic MOL, která uzavřela spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia.

Jedna z největších sportovních událostí na světě je sice teprve v polovině sezóny 2017, už nyní je ale jasné, že u diváků televizních stanic Sport 1 a Sport 2 je rok od roku oblíbenější. Nedělní přímé přenosy hlavního závodu sleduje pravidelně téměř 100 tisíc diváků (Rating %, CS 15+), což je v porovnání s minulým rokem o 10 % diváků více a v porovnání s první sezónou v roce 2015 dokonce o 30 % diváků více.

Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2
Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2

Napínavý souboj nejrychlejších jezdců světa sleduje přes 5 % všech, kteří v danou chvíli sedí před televizními obrazovkami (Share %, CS 15+). Víkendové přenosy Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2 výrazně navýšily zásah diváků, první polovina letošní sezóny oslovila 618 tisíc diváků (Reach ‘000, CS 4+). Oproti minulé sezóně se jedná o nárůst 28 %.

Královská disciplína automobilového sportu je vedle vysokých čísel sledovanosti úspěšná ještě z jiného pohledu. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se díky Formuli 1 daří oslovovat diváky, kteří jinak často dávají přednost jiným činnostem než sledování televize. Nedělní závody Formule jsou velmi oblíbené u mužů ve věku 15–54, s nejvyšším socioekonomickým statusem A, žijící ve městech s více než 100 tisíci obyvateli.   

 „Formule 1 oslovuje díky své exkluzivitě velmi náročné televizní publikum,“ říká Iva Pantůčková, Sales Director ve společnosti Atmedia, která televizní stanice Sport 1 a Sport 2 obchodně zastupuje na českém trhu. A dodává: „Formule 1 je výborným příkladem toho, jak mohou tematické stanice se svým zaměřením a kvalitním obsahem nabídnout zadavatelům televizní reklamy přesně ty cílové skupiny diváků, které vyhledávají.“

Příležitosti oslovit muže zajímající se o motoristický svět využila síť čerpacích stanic MOL. „Jedna z největších společností na českém trhu ve svém sektoru se stejně jako pro sezónu 2016 stala hlavním sponzorem prestižní série Formule 1. Už loňský ročník ukázal, že spojení dvou takto silných značek funguje,“ komentuje partnerství Iva Pantůčková.

Její slova potvrzuje také Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika: „S velkým potěšením pokračujeme ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia. V uplynulém ročníku jsme zaznamenali pozitivní výsledky i ohlasy na naši kampaň a pevně věřím, že letos na tyto úspěchy navážeme.“

Atmedia, která na českém trhu zastupuje 26 tematických stanic, nabízí v rámci partnerství několik reklamních možností. Vedle klasických sponzorských vzkazů, které doprovázejí Formuli 1 po celý víkend, nabízí také originální formáty, které dokážou diváky ještě více zaujmout. Vysokou exkluzivitu přináší zadavatelům tzv. split screen, který rozdělí obrazovku během nedělního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod, na druhé reklamní sdělení. Zadavatelé tak mají jedinečnou šanci spojit svoji značku s prestižní sportovní událostí v nejatraktivnějším čase, tedy v průběhu hlavního závodu.

Diváci Sport 1 a Sport 2 mohou závody Grand Prix sledovat již od roku 2015, kdy jejich mateřská společnost, televizní skupina AMC, zakoupila práva na exkluzivní vysílání Formule 1 na tři sezóny. Vzhledem k úspěchu celého projektu se v březnu tohoto roku rozhodla prodloužit smlouvu o další tři sezóny do roku 2020. Diváci se tak i nadále mohou těšit na závodní víkendy, kterými provází zkušený komentátorský tým s řadou reportáží a analýz.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru