Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem pro sezónu 2017 je síť čerpacích stanic MOL, která uzavřela spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia.

Jedna z největších sportovních událostí na světě je sice teprve v polovině sezóny 2017, už nyní je ale jasné, že u diváků televizních stanic Sport 1 a Sport 2 je rok od roku oblíbenější. Nedělní přímé přenosy hlavního závodu sleduje pravidelně téměř 100 tisíc diváků (Rating %, CS 15+), což je v porovnání s minulým rokem o 10 % diváků více a v porovnání s první sezónou v roce 2015 dokonce o 30 % diváků více.

Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2
Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2

Napínavý souboj nejrychlejších jezdců světa sleduje přes 5 % všech, kteří v danou chvíli sedí před televizními obrazovkami (Share %, CS 15+). Víkendové přenosy Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2 výrazně navýšily zásah diváků, první polovina letošní sezóny oslovila 618 tisíc diváků (Reach ‘000, CS 4+). Oproti minulé sezóně se jedná o nárůst 28 %.

Královská disciplína automobilového sportu je vedle vysokých čísel sledovanosti úspěšná ještě z jiného pohledu. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se díky Formuli 1 daří oslovovat diváky, kteří jinak často dávají přednost jiným činnostem než sledování televize. Nedělní závody Formule jsou velmi oblíbené u mužů ve věku 15–54, s nejvyšším socioekonomickým statusem A, žijící ve městech s více než 100 tisíci obyvateli.   

 „Formule 1 oslovuje díky své exkluzivitě velmi náročné televizní publikum,“ říká Iva Pantůčková, Sales Director ve společnosti Atmedia, která televizní stanice Sport 1 a Sport 2 obchodně zastupuje na českém trhu. A dodává: „Formule 1 je výborným příkladem toho, jak mohou tematické stanice se svým zaměřením a kvalitním obsahem nabídnout zadavatelům televizní reklamy přesně ty cílové skupiny diváků, které vyhledávají.“

Příležitosti oslovit muže zajímající se o motoristický svět využila síť čerpacích stanic MOL. „Jedna z největších společností na českém trhu ve svém sektoru se stejně jako pro sezónu 2016 stala hlavním sponzorem prestižní série Formule 1. Už loňský ročník ukázal, že spojení dvou takto silných značek funguje,“ komentuje partnerství Iva Pantůčková.

Její slova potvrzuje také Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika: „S velkým potěšením pokračujeme ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia. V uplynulém ročníku jsme zaznamenali pozitivní výsledky i ohlasy na naši kampaň a pevně věřím, že letos na tyto úspěchy navážeme.“

Atmedia, která na českém trhu zastupuje 26 tematických stanic, nabízí v rámci partnerství několik reklamních možností. Vedle klasických sponzorských vzkazů, které doprovázejí Formuli 1 po celý víkend, nabízí také originální formáty, které dokážou diváky ještě více zaujmout. Vysokou exkluzivitu přináší zadavatelům tzv. split screen, který rozdělí obrazovku během nedělního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod, na druhé reklamní sdělení. Zadavatelé tak mají jedinečnou šanci spojit svoji značku s prestižní sportovní událostí v nejatraktivnějším čase, tedy v průběhu hlavního závodu.

Diváci Sport 1 a Sport 2 mohou závody Grand Prix sledovat již od roku 2015, kdy jejich mateřská společnost, televizní skupina AMC, zakoupila práva na exkluzivní vysílání Formule 1 na tři sezóny. Vzhledem k úspěchu celého projektu se v březnu tohoto roku rozhodla prodloužit smlouvu o další tři sezóny do roku 2020. Diváci se tak i nadále mohou těšit na závodní víkendy, kterými provází zkušený komentátorský tým s řadou reportáží a analýz.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru