Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Neustále se hovoří o online, tak my jsme se rozhodli mluvit o televizi.

Zajímá vás, kolik lidí si denně zapne televizi? Kolik času trávíme v průměru před televizními obrazovkami? Nebo v jaký den v roce sleduje televizi nejvíce lidí vůbec?

Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne1

Televize je mrtvá? Češi ukazují opak. S televizí trávíme denně o téměř půl hodiny více než před 10 lety.


#cislotydne2

Víte, že Češi mají ke sledování na výběr mezi více než 100 TV stanicemi? Svůj čas věnovali i našim 28 tematickým stanicím. Díky tomu jsme 5. nejsilnější televizní skupinou na trhu.


#cislotydne3

6 843 000. Tolik Čechů denně v průměru usedá k televizním obrazovkám. A aspoň jednou měsíčně si televizi pustíme téměř všichni, konkrétně 96 % z nás. A pak že na televizi dnes už nikdo nekouká…


#cislotydne4

Více než 4 z 5 obyvatel Česka sedí u televize na Vánoce. Oproti tomu v nejméně sledovaný den v roce, 04.07.2018, tráví u televize čas 5,7 mil. Diváků (58%). I to dělá z TV nejsilnější médium u nás.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru