Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2023 je za námi a na čase je rekapitulace. Vypíchnout můžeme hned několik úspěchů! Do naší rodinky jsme přivítali dvě nové členky: tematické stanice CANAL+ Action a Spektrum Home. Do roku 2024 jsme tak vstoupili s 24 tematickými měřenými stanicemi.

Společně jsme dokázali oslovit měsíčně v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 % z celé televizní populace 📺. Na dosah jsme měli 6% hranici podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69 let a v pěti měsících jsme dokonce 6 % překročili. Jaké měsíce to byly? Mrkněte se do přehledného souhrnu čísel týdne 👇!

previous arrow
#cislotydne_06
#cislotydne_10
#cislotydne_14
#cislotydne_18
#cislotydne_23
#cislotydne_27
#cislotydne_31
#cislotydne_36
#cislotydne_40
#cislotydne_45
#cislotydne_49
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru