Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2023 je za námi a na čase je rekapitulace. Vypíchnout můžeme hned několik úspěchů! Do naší rodinky jsme přivítali dvě nové členky: tematické stanice CANAL+ Action a Spektrum Home. Do roku 2024 jsme tak vstoupili s 24 tematickými měřenými stanicemi.

Společně jsme dokázali oslovit měsíčně v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 % z celé televizní populace 📺. Na dosah jsme měli 6% hranici podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69 let a v pěti měsících jsme dokonce 6 % překročili. Jaké měsíce to byly? Mrkněte se do přehledného souhrnu čísel týdne 👇!

previous arrow
#cislotydne_06
#cislotydne_10
#cislotydne_14
#cislotydne_18
#cislotydne_23
#cislotydne_27
#cislotydne_31
#cislotydne_36
#cislotydne_40
#cislotydne_45
#cislotydne_49
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru