Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2023 je za námi a na čase je rekapitulace. Vypíchnout můžeme hned několik úspěchů! Do naší rodinky jsme přivítali dvě nové členky: tematické stanice CANAL+ Action a Spektrum Home. Do roku 2024 jsme tak vstoupili s 24 tematickými měřenými stanicemi.

Společně jsme dokázali oslovit měsíčně v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 % z celé televizní populace 📺. Na dosah jsme měli 6% hranici podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69 let a v pěti měsících jsme dokonce 6 % překročili. Jaké měsíce to byly? Mrkněte se do přehledného souhrnu čísel týdne 👇!

previous arrow
#cislotydne_06
#cislotydne_10
#cislotydne_14
#cislotydne_18
#cislotydne_23
#cislotydne_27
#cislotydne_31
#cislotydne_36
#cislotydne_40
#cislotydne_45
#cislotydne_49
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Leden 2024

V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo? V krátkých infografikách…

Zajímavá čísla z TV trhu!

Sledujeme trendy a přehledně vám je představujeme již od roku 2020 📺. Víme například to, jaký dojem dělají české TV stanice na své diváky, kolik lidí platí za televizi nebo kolik Čechů sleduje Netflix! Mrknout na zajímavá čísla z loňského…

Sportovní události osloví až půl milionu diváků

Počet sportovních stanic v posledních letech stále roste. Není divu, se svou atraktivní cílovou skupinou diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy. Typickým divákem placených sportovních kanálů Eurosport 1 a Sport 2 jsou muži ve věku 25–54 let .…
Nahoru