Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Počet sportovních stanic v posledních letech stále roste. Není divu, se svou atraktivní cílovou skupinou diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy. Typickým divákem placených sportovních kanálů Eurosport 1 a Sport 2 jsou muži ve věku 25–54 let . Často jde i o muže s vyššími příjmy a z větších měst.

Na placených kanálech dokáže největší sportovní událost oslovit až půl milionu diváků. Mrkněte, kolik diváků oslovily sportovní pořady na našich kanálech v loňském roce 👇!

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_22
#cislotydne_24
#cislotydne_30
#cislotydne_32
#cislotydne_37
#cislotydne_39
#cislotydne_48
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru