Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Počet sportovních stanic v posledních letech stále roste. Není divu, se svou atraktivní cílovou skupinou diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy. Typickým divákem placených sportovních kanálů Eurosport 1 a Sport 2 jsou muži ve věku 25–54 let . Často jde i o muže s vyššími příjmy a z větších měst.

Na placených kanálech dokáže největší sportovní událost oslovit až půl milionu diváků. Mrkněte, kolik diváků oslovily sportovní pořady na našich kanálech v loňském roce 👇!

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_22
#cislotydne_24
#cislotydne_30
#cislotydne_32
#cislotydne_37
#cislotydne_39
#cislotydne_48
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru