Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

TV Paprika je to pravé místo pro všechny kuchaře a milovníky dobrého jídla. Diváci se mohou koukat přímo pod ruce těm nejlepším kuchařům jako je Jamie Oliver a Nigella Lawson, nebo si uvařit z lokálních potravin podle Markéty Hrubešové či Gabo Kocáka. Právě kombinace zahraničních pořadů s vlastní tvorbou vytvoří ideální kombinaci chutí a vůní, které budete u obrazovky jen stěží odolávat. Tak otevřete nejlepší kuchařku jedním tlačítkem na ovladači!

Klíčové parametry
volnočasová
TV stanice
55 000
oslovených diváků
ve věku 18–69
za měsíc
143 %
afinita žen
ve věku 40–64 let
CZ / SK
dostupnost
reklamy
měřená
TV stanice
ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 2023, Reach 000, Afinita (k CS 18–69 let), Profil
Diváci stanice

Volnočasová stanice o vaření nezajímá pouze ženy. Divácký poměr mužů a žen, kteří TV Paprika sledují, je totiž téměř vyrovnaný (48 % mužů k 52 % žen). Fanoušci stanice bydlí zejména ve větších městech nad 5 tisíc obyvatel a ⅓ z nich je vysokoškolsky vzdělaná.

Typický divák je žena mezi 40 a 64 lety. Potřebujete efektivně zacílit produkt na vzdělané a bonitní diváky? Inzerujte na TV Paprika! Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

Diváci tematických stanic Atmedia v porovnání s diváky ostatních televizních stanic o
12 %více nakupují zmrzliny v rodinném balení
11 %více využívají pojištění domácnosti
7 %více nakupují aviváže
5 %více nakupují mletou nebo zrnkovou kávu
Zdroj: MML–TGI, 1.–2. čtvrtletí 2023
Vybrané pořady TV stanice
Jamie Cooks The Meditteranean
Od farmáře na talíř s Gabo Kocákem
Od farmáře na talíř s Markétou Hrubešovou
TV Paprika v balíčcích služeb
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 24 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
24 TV stanic
18 300 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 22 TV stanicích s různým zaměřením.
22 TV stanic
19 200 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 9 TV stanicích.
min. 9 TV stanic
21 600 Kč
Prodejní cílová skupina 18–69 let
DETAIL BALÍČKU
Individuální prodej
GRP
CS 18–69
1 stanice z balíčku atadults
23 300 Kč
Spotový
prodej
Cena za 30 vteřin
3 500 Kč
Sponzoring
Cena za 1 sponzorský vzkaz
1 800 Kč
Nahoru