Váš partner ve světě tematických televizí

Portfolio stanic zastupovaných naší společností se na jaře 2020 rozroste o tři nové, tematické kanály televizní skupiny Discovery – Eurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude na stanicích zahájen také prodej televizní reklamy, zapojeny budou i do oficiálního elektronického měření sledovanosti (PCEM). Zadavatelé reklam najdou stanice v naší nabídce v balíčcích atmax, atadults a atchoice. „Zařazení tří nových tematických stanic zatraktivní naše obchodní balíčky. Zadavatelům nabídneme větší kapacitu pro jejich reklamní kampaně, zároveň také možnost oslovení více diváků a velmi atraktivních cílových skupin,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti.

S novými stanicemi budeme od jara 2020 zastupovat celkem 28 tematických kanálů, přičemž balíček atmax umožní zadavatelům oslovit diváky na 22 měřených televizních stanicích. To je nejvíce od založení společnosti v roce 2008.Nové stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC potěší především ty zadavatele reklamy, kteří chtějí oslovit mladší diváky ve věku 25-44 let. Z vlastní zkušenosti víme, že je tato cílová skupina mezi inzerenty velmi oblíbenou a vyhledávanou,“ říká Michaela Vasilová. Stanice Eurosport 1 je z hlediska vysílání zajímavá také tím, že je vlastníkem práv na vysílání LOH v Tokiu v roce 2020. Díky přidání nových stanic se zvýší podíl na sledovanosti o cca 0,5 % u CS 15–69. Stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC najdou diváci v nabídce u největších televizních operátorů, a to jak satelitních (Skylink), tak kabelových (UPC), i IPTV (O2 TV a T-mobile).

„Těší nás, že můžeme zahájit dlouhodobou spolupráci s Atmedia v České republice. Jsem přesvědčen, že spojením síly portfolia Discovery a odborných znalostí Atmedia vytvoříme pro klienty v České republice bezkonkurenční nabídku postavenou na našem jedinečném obsahu a na důvěře našich diváků. Discovery Channel, TLC a Eurosport 1 vstoupí na český trh v roce 2020. Ten je velmi důležitý mimo jiné proto, že přinese nejkomplexnější vysílání Letních olympijských her. Naše obchodní portfolio se tak stane top destinací pro široké cílové publikum,” říká Tomaz Poredos, Discovery Senior Ad Sales manažer pro CEEMCA (CEE, Středomoří a Střední Asii).

Eurosport 1 je nejpopulárnější evropskou sportovní TV stanicí propojující fanoušky a sportovce s nejpopulárnějšími sportovními událostmi, jakými jsou tenisový Grand Slam, cyklistické závody Tour de France, Giro d´Italia a La Vuelta, automobilové závody 24 Hodin Le Mans a Formule E, zimní sporty jako Světový pohár v biatlonu a Světový pohár v alpském lyžování. V příštím roce divákům přinese také nejvýznamnější sportovní událost světa – Letní olympijské hry v Tokiu. Stanice Eurosport 1 je nejoblíbenější u mužských diváků ve věku 25-44 let. „V souvislosti s přidáním nové sportovní stanice nabídne Atmedia svým zákazníkům možnost speciálních reklamních možností. Eurosport 1 je navíc jediným partnerem, který nabízí značkám přímé propojení s Olympijskými hrami, a možnost oslovení velkého množství vášnivých sportovních fanoušků,“ doplňuje Vasilová.

Discovery Channel, jejímž typickým divákem je muž ve věku 25-44 let, je oblíbenou dokumentární TV stanicí. Divákům prostřednictvím svých dobrodružně laděných programů a autentických záběrů z různých koutů světa přináší krásy přírody. Nechybí ani obsah zaměřený na vynálezy, vědu a techniku či dějiny, inspirující diváky k rozšiřování jejich obzorů. Mezi nejoblíbenější pořady se řadí zejména Rození obchodníci, Zlatá Horečka nebo Lovci odpadu. V roce 2020 se mohou čeští diváci těšit na pořady Deep Planet nebo pořad Richarda Hammonda – BIG.

Stanice TLC se zaměřuje zejména na zábavný program s exkluzivními pořady. Cílí na diváky toužící po odpočinku, její obsah je primárně zaměřený na životní styl, rodinné vztahy, svatby, vaření i zábavu. Prostřednictvím poutavých lidských příběhů a vhledu do života jedinečných osobností přibližuje stanice témata, která se týkají každé moderní ženy. Mezi nejoblíbenější pořady se řadí Kdo by mohl něco takového, Můj 300kg život nebo Manželky sestry. V roce 2020 se mohou diváci těšit na pořady Jak si vybrat správné šaty, 90denní snoubenci o rodinných a vztahových problémech, nebo reality show Beďarová Doktorka. Jak naznačuje programová skladba, typickým divákem jsou ženy ve věku 25–44 let.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Firmy z e-commerce vyrostly mezi největší TV zadavatele i v Česku

Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví až 70 % Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3,5 hodiny denně.[1] I z těchto důvodů je velmi důležitým médiem pro zadavatele televizní reklamy. Možnosti vysokého zásahu potenciálních zákazníků si…

#cislotydne: Únor 2020

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také…

Opět propojujeme Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL

Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes…
Nahoru