Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž budeme schopni nabídnout zadavatelům více reklamního prostoru.

A to není všechno! Blíží se totiž Světový den televize a ten my vždycky rádi oslavíme. Nejen s našimi klienty, ale především s vámi. Na 21. listopadu si proto nic neplánujte, zrušte všechny povinnosti, zabalte se do deky a pusťte si nějaký dobrý film. Třeba na některé ze stanic Atmedia. Je to totiž ten typ oslavy, po které se ráno neprobudíte s kocovinou, ale naopak s pocitem, že jste na chvíli vypnuli. Tak ať „vypínáte“ tento podzim u zapnuté televize co nejčastěji 🍂

A co čísla týdne? No jasně, máme je připravené ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43 V
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru