Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo?

V krátkých infografikách jsme se věnovali sportovním událostem, které mohou diváci vidět na stanici Eurosport 1. Ta jim celoročně servíruje ty nejlepší sportovní události, včetně tenisových Grand slamů, alpského lyžování, cyklistiky nebo olympiády. Ta letošní v Paříži se kvapem blíží, ale nebojte, na Eurosport 1 máte místa s nejlepším výhledem rezervovaná.

V rámci našeho Atmedia index přinášíme pravidelně čísla o VoD platformách nebo placené televizi. Kolik diváků sleduje Netflix nebo Disney+? A kolik lidí platí za televizi? Mrkněte zde!

Co nás čeká v únoru? Vydáme Obchodní nabídku se všemi novinkami, a také článek o televizní sledovanosti v zemích V4. Tak zůstaňte nalazeni a neodcházejte od svých přijímačů.

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru