Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů propojit s klasickými televizními panely.

S tím se ale naše cestovní skupina Atmedia nespokojila. Hned týden na to vyrazila na akci zástupců TV stanic a televizních operátorů (věděli jste, že 3/4 trhu s placenou TV ovládají 4 velcí hráči?), kterou na vinicích jižní Moravy hostila společnost Channels.cz. Zde jsme zabodovali kvízem s otázkami na televizní vysílání. Mrkněte na naši brožuru, kterou jsme při té příležitosti vydali. Může se vám hodit!

Naši měsíční poutní cestu Santiago de Atmedia jsme zakončili zdárně bez puchýřů a únavy zpátky v Praze – na uvedení nové filmové a seriálové stanice Warner TV v pražské Spojce Karlín. Představení plánů stanice, trailery na nejnovější filmy i chutný raut nás dostaly opět do „domácí pohody“. Podívejte se, jak nám to slušelo!

Mimochodem, Warner TV se daří velmi dobře, hned první den uvedení dosáhl na 1% podíl na sledovanosti, a to ještě není zařazen u všech operátorů! Nové stanici přejeme hodně zdaru a my už vyhlížíme, kam nás zavede duben.

Uf, to jsme se rozepsali 🙂 Tak ještě pár čísel na závěr ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru