Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty. Ty doplňují řadu dalších komerčních formátů, např. sponzorské vzkazy, injektáže či teleshopping.

Společnost Atmedia rozšiřuje nabídku o další atraktivní obsah, nově obchodně zastupuje televizní kanál FilmBox. Provozovatelem je společnost SPI International, jejíž filmová stanice působí na českém trhu již od října 2005. Reklamním zadavatelům přináší televizní stanice prostřednictvím Atmedia klasické reklamní spoty, které doplňuje o komerční formáty v podobě sponzoringu, injektáže a teleshoppingu.

FilmBox

Televizní stanice FilmBox přináší divákům řadu oceňovaných snímků a populárních minisérií. V říjnu tohoto roku například uvede historický seriál s hvězdným obsazením „Kořeny“ (Roots) z roku 2016, jenž je adaptací slavné knihy Alexe Haleyho. FilmBox též slibuje velké akční filmy, pro náročnějšího diváka vysílá nezávislé evropské snímky 24 hodin denně.

Filmové kanály v našem portfoliu neustále rostou, obzvláště nyní, v letních měsících sklízí velkou oblibu. Zadavatelům tedy přineseme možnost inzerovat na další stanici pro filmové nadšence,“ komentuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová navíc upozorňuje na atraktivní cílovou skupinu: „Diváky filmových stanic jsou především ekonomicky aktivní lidé, ze strany zadavatelů se jedná o velmi žádanou cílovou skupinu.“ Reklamní zadavatelé mohou na stanici FilmBox inzerovat v rámci několika obchodních balíčků, zastoupena bude v nejširším balíčku společnosti Atmedia s názvem atmax, dále v atchoice, atadults, attractive, atsmart. Stanice FilmBox je dostupná v nabídce všech velkých satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…
Nahoru