Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden, to je měsíc předsevzetí a zvyku psát všude špatné datum. Taky je to ale měsíc ohlédnutí za uplynulým rokem a ani my Vás neochudíme o zajímavá čísla roku 2019. S námi se dozvíte, jaký podíl na trhu měly v roce 2019 jednotlivé televizní skupiny, kolik času před obrazovkou trávili diváci v minulém roce a které kategorie stanic zažívají divácký boom. Na závěr pak zapeklitá otázka, jaké dny v roce mají nejvyšší sledovanost? Všechna další Čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu nebo na našem webu. Tak jdeme na to!

#cislotydne02

S novým rokem je čas na malé ohlédnutí. Takto si v roce 2019 rozdělily český televizní trh hlavní skupiny. Máme radost, že jsme mezi nimi vidět! Stále totiž roste náš podíl na trhu a s příchodem nových stanic společnosti Discovery ho již od nového roku opět zvyšujeme!


#cislotydne03

Že se dnes na televizi už nikdo nedívá? Ale kdepak. Čísla hovoří jasně! Televize je stále jedno z nejdůležitějších zařízení domácnosti, se kterým Češi tráví průměrně 3 hodiny a 42 minut denně.


#cislotydne04

Tematické stanice jsou v kurzu! Vyšší sledovanost hlásí především filmové a dokumentární stanice. Také proto jsme zvýšili meziročně svůj podíl na sledovanosti o 37 %.


#cislotydne05

Televize by klidně mohla být oficiálním sponzorem Vánoc. Alespoň podle výsledků sledovanosti. Na Štědrý den totiž k televizi usedá 4 z 5 Čechů. Spolu s Novým rokem a Silvestrem se pravidelně umisťují na bedně nejsledovanějších dní v roce.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru