Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden, to je měsíc předsevzetí a zvyku psát všude špatné datum. Taky je to ale měsíc ohlédnutí za uplynulým rokem a ani my Vás neochudíme o zajímavá čísla roku 2019. S námi se dozvíte, jaký podíl na trhu měly v roce 2019 jednotlivé televizní skupiny, kolik času před obrazovkou trávili diváci v minulém roce a které kategorie stanic zažívají divácký boom. Na závěr pak zapeklitá otázka, jaké dny v roce mají nejvyšší sledovanost? Všechna další Čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu nebo na našem webu. Tak jdeme na to!

#cislotydne02

S novým rokem je čas na malé ohlédnutí. Takto si v roce 2019 rozdělily český televizní trh hlavní skupiny. Máme radost, že jsme mezi nimi vidět! Stále totiž roste náš podíl na trhu a s příchodem nových stanic společnosti Discovery ho již od nového roku opět zvyšujeme!


#cislotydne03

Že se dnes na televizi už nikdo nedívá? Ale kdepak. Čísla hovoří jasně! Televize je stále jedno z nejdůležitějších zařízení domácnosti, se kterým Češi tráví průměrně 3 hodiny a 42 minut denně.


#cislotydne04

Tematické stanice jsou v kurzu! Vyšší sledovanost hlásí především filmové a dokumentární stanice. Také proto jsme zvýšili meziročně svůj podíl na sledovanosti o 37 %.


#cislotydne05

Televize by klidně mohla být oficiálním sponzorem Vánoc. Alespoň podle výsledků sledovanosti. Na Štědrý den totiž k televizi usedá 4 z 5 Čechů. Spolu s Novým rokem a Silvestrem se pravidelně umisťují na bedně nejsledovanějších dní v roce.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru