Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také se dozvíte, jak je to vlastně s tou televizí, kterou údajně už dneska nikdo nesleduje a neochudíme Vás ani o graf s vývojem technologie IPTV. Ta v Česku zažívá boom. I díky nárůstu platformy IPTV sleduje už téměř polovina domácností v ČR placenou televizi. Nezapomeňte taky mrknout na tiskovku, kterou jsme nedávno vydali nebo na další články na našem Linkedinu. Výživné čtení k ranní kávě zaručeno.

#cislotydne06

No tak to je nástup! Nové stanice společnosti Discovery v našem portfoliu diváky hodně baví. Za první měsíc měření si je naladilo přes milion lidí. Ať už to byli sportovní fandové Eurosport 1, nadšenci do přírody z Discovery Channel, a nebo life-styloví pohodáři z TLC.


#cislotydne07

Taky okolo sebe často slýcháváte, že televizi dnes nikdo nesleduje? Skutečně? Podle oficiálních dat k ní každý den usedne téměř 7 milionů Čechů. Minimálně jednou týdně si pak televizi zapne dokonce 9 lidí z 10. A jak často berete do ruky ovladač vy?


#cislotydne08

IPTV na vzestupu! Počet domácností s IPTV vzrostl od roku 2015 více než třikrát a dnes tímto způsobem sleduje televizi již každá desátá domácnost. Ať už stojí za nárůstem možnost zhlédnout pořady až 7 dní zpětně nebo je to širokou nabídkou tematických stanic, IPTV zažívá v ČR boom.


#cislotydne09

Téměř polovina českých domácností dnes sleduje televizi přes některou z placených platforem. Jak se graf změní, až se dokončí přechod na nový formát DVB-T2? Zvýší se počet lidí, kteří se přesunou na placenou televizi? Budeme to sledovat!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru