Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi také sledují! Denně si ji zapne téměř 60 % z nich a týdně již valná většina.

V srpnu jsme se také věnovali tomu, co Češi v televizi sledují. Nejen, že jsme o tom vydali článek, ale také jsme se nejsledovanějším žánrům věnovali v číslu týdne. Jaké vedou? Podívejte se.

No a na závěr pochvala. Jenže tentokrát to nebude jen tak obyčejné poplácání. My jsme totiž v červenci poprvé v historii překonali 5% hranici podílu na sledovanosti! A nechceme samozřejmě nic naznačovat, ale prozradíme, že v srpnu jsme v krasojízdě pokračovali. O tom ale až příště. Tak vám přejeme poklidný návrat z chat, moří a karantén a nezapomeňte mít roušky vždy při ruce.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru