Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi také sledují! Denně si ji zapne téměř 60 % z nich a týdně již valná většina.

V srpnu jsme se také věnovali tomu, co Češi v televizi sledují. Nejen, že jsme o tom vydali článek, ale také jsme se nejsledovanějším žánrům věnovali v číslu týdne. Jaké vedou? Podívejte se.

No a na závěr pochvala. Jenže tentokrát to nebude jen tak obyčejné poplácání. My jsme totiž v červenci poprvé v historii překonali 5% hranici podílu na sledovanosti! A nechceme samozřejmě nic naznačovat, ale prozradíme, že v srpnu jsme v krasojízdě pokračovali. O tom ale až příště. Tak vám přejeme poklidný návrat z chat, moří a karantén a nezapomeňte mít roušky vždy při ruce.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru