Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních stanic v portfoliu a nezastavujeme, naopak! Stále se totiž snažíme koukat dopředu, sledovat trendy a s těmi vás pak seznamovat. Třeba v číslech týdne, na atblogu nebo Twitteru.

Dost bylo ale patosu. Podívejte se, co dalšího pro vás máme tentokrát. Dětská sledovanost je takové stálé téma, takzvaný držák. Co naplat, když děti televizi stále tak rády sledují. Schválně si tipněte, kolik z nich si týdně televizi pustí. Odpověď najdete v infografice.

Na své si přijdou také sportovní fajnšmekři, kteří už jistě netrpělivě vyhlíželi podzimní start velkých událostí. Ať už to byla Tour de France nebo US Open na Eurosportu 1. Právě Americký grandslam měl letos výbornou sledovanost, která neunikla samozřejmě ani nám.

No, a na závěr nahlédneme pod pokličku českých televizních návyků. Kolik času tráví letos lidé sledováním televize? Dost! Je to totiž nejen zdroj stále se měnících informací, ale především zábavy. A smích, jak víme, posiluje imunitu. Tak posilujte.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru