Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních stanic v portfoliu a nezastavujeme, naopak! Stále se totiž snažíme koukat dopředu, sledovat trendy a s těmi vás pak seznamovat. Třeba v číslech týdne, na atblogu nebo Twitteru.

Dost bylo ale patosu. Podívejte se, co dalšího pro vás máme tentokrát. Dětská sledovanost je takové stálé téma, takzvaný držák. Co naplat, když děti televizi stále tak rády sledují. Schválně si tipněte, kolik z nich si týdně televizi pustí. Odpověď najdete v infografice.

Na své si přijdou také sportovní fajnšmekři, kteří už jistě netrpělivě vyhlíželi podzimní start velkých událostí. Ať už to byla Tour de France nebo US Open na Eurosportu 1. Právě Americký grandslam měl letos výbornou sledovanost, která neunikla samozřejmě ani nám.

No, a na závěr nahlédneme pod pokličku českých televizních návyků. Kolik času tráví letos lidé sledováním televize? Dost! Je to totiž nejen zdroj stále se měnících informací, ale především zábavy. A smích, jak víme, posiluje imunitu. Tak posilujte.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru