Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V dubnu toho bylo zase dost. Češi rozhodli o nejlepších TV stanicích a my známe kompletní výsledky za rok 2021! Taky jsme meziměsíčně navýšili podíl na sledovanosti a opět jsme podpořili Ukrajinu na 14 TV stanicích z portfolia Atmedia. Co dalšího jsme vám přinesli v pravidelných příspěvcích na sociálních sítích? Mrkněte sami, než vyrazíte někam na zahrádku. Jaro je tu!

  • Nejsledovanější částí týdne je víkend, kdy televizní diváci tráví u obrazovky v průměru o cca 1/2 hodiny déle než po zbytek týdne. Je to samozřejmě dáno pracovním rytmem většiny lidí, ale na sledovanost má vliv třeba také počasí. Když prší, TV sledovanost letí vzhůru 📈
  • Ale nejen víkendy je člověk živ! Televizní sledovanost se i přes týden dlouhodobě drží na vysokých hodnotách. Třeba také díky tomu, že stále více domácností přijímá 51 a více TV programů.

Sezona letních sportů začala, takže vám přejeme co nejméně zranění a defektů. Pro alergiky pak v květnu nabízíme alternativní program z pohodlí domova – italské Giro a Roland Garros na Eurosport 1.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_17
#cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru