Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen je za námi a s ním snad i pylová sezóna. Je načase odložit papírové kapesníky a už bez slz v očích zaostřit na obrazovku. Máme pro vás totiž souhrn toho, co se v poslední době v Atmedia událo. Tak především jsme prezentovali na Digimedia 2022, kde jsme se věnovali tomu, jak se Češi učí platit za obsah. Nejenom za televizi, ale také služby na vyžádání, jako je Netflix nebo HBO Max.

Zeptali jsme se expertů z okolních států, jak vidí budoucnost televize a podívali se blíže na rostoucí popularitu placených tematických TV stanic zařazených do měření sledovanosti. Jo, a taky vlastně vyšel rozhovor s L. Kropf v rámci našich Expert Talks. Dejte si ho, Michaela Suráková si v něm povídá o aktuální situaci na maďarském TV trhu.

A při tom všem jsme vám samozřejmě připravovali pravidelná čísla týdne. Tak rychle na ně 🙂

  • Televizní sledovanost u diváků ve věku 15–69 let, na kterou prodává reklamu většina televizní stanic, je dlouhodobě stabilní. Před televizními obrazovkami tráví v průměru 3,5 hodiny denně.
  • Spoty na pomoc Ukrajině, které jsme vysílali na 14 TV stanicích z našeho portfolia, oslovily za březen a duben přes 2 miliony diváků. Ještě jednou děkujeme všem, že se zúčastnili.
  • Podíl na sledovanosti placených tematických stanic roste. Za 5 let o 107 % a v loňském roce oslovily v průměru 3,5 milionu televizních diváků měsíčně (CS 4+).
  • A dubnový share Atmedia byl 4,9 %, co dodat. Snad jen, že jsme rádi, že se díváte.

Příště se ozveme už z prázdninového července, tak přejeme dobře nastavenou klimatizaci v autě i v kanceláři, ať se tu všichni ve zdraví potkáme 🙂

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
Slide
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru