Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5% podíl na sledovanosti. Díky❤️

A bylo tomu tak i v létě, kdy se pravidelně daří tematickým stanicím. Taky jsme vydali třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem z agentury OMD a opět to bylo na dřeň. Poptávka po TV reklamě totiž dlouhodobě převyšuje nabídku a podle něj je nevyhnutelné zdražení reklamního prostoru, což klienti neradi slyší. Dejte si ZDE. Placenou televizi má v Česku už 56 % TV diváků a její popularita neustále roste. Které věkové skupiny ji sledují nejčastěji a proč? Mrkněte do našeho článku, kde najdete také infografiku.

Číslům týdne zdar a těm sportovním zvlášť:

  • Je za námi už 77. ročník legendárního cyklistického závodu La Vuelta, který letos vedl přes Nizozemsko a Belgii až do španělského Madridu. Kolik fanoušků u obrazovek Eurosport 1 doprovázelo letošního vítěze Remca Evenepoela?
  • Eurosport 1 přišel na přelomu srpna a září s exkluzivními přenosy zápasů posledního Grand Slamu, který se nesl ve znamení generační výměny. Éra velikánů jako Rafael Nadal nebo Roger Federer je u konce a na jejich místo se tlačí noví tenisté. V číslu týdne zjistíte, kolik ho na cestě za titulem doprovázelo českých fandů.
  • Mají našetřeno, chtějí cestovat, investovat do sebe i svých blízkých. Mluvíme o zástupcích tzv. stříbrné generace, lidech nad padesát let, kterých je v ČR 2,7 milionů. Kde je reklamní zadavatelé najdou? Přeci před TV obrazovkou!

A na závěr praktický tip. Když se vás sejde u televize hodně, nejen, že se společně pobavíte, ale také se navzájem zahřejete.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru