Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen jsme proletěli především na vlně nových výsledků atmedia index. Tentokrát jsme prezentovali data o placené televizi v Česku a nově také na Slovensku. Náš unikátní výzkum jsme totiž rozšířili o informace od našich nejbližších sousedů. A jak na tom placená televize je? Dobře! Zatímco v České republice využívalo ve druhém pololetí loňského roku placenou televizi 57 % diváků ve věku 15–69 let, na Slovensku to bylo dokonce 95 %.

Teď už ale k tomu, jaká čísla jsme si pro vás v březnu připravili:

  • Je na co se dívat! Film, seriál, dokument, nebo reality show? Třetina českých televizních domácností si může program vybírat z více než 51 stanic.
  • Někdo chce v televizi koukat na fotbal, někdo na krimi seriál. A co teď? Třetinu televizních domácností to trápit nemusí, má doma totiž dvě a někdy i více televizí. A jak to máte vy?
  • Že na televizi „nikdo nekouká“? Denně si zapne televizi 6 milionů diváků nad 15 let, to je 71 % televizní populace. Měsíčně je to dokonce 95 %! Patříte mezi ně?
  • V únoru jsme byli opět nad 5 procenty! Navíc od března máme v portfoliu hned dvě nové TV stanice. Filmovou a seriálovou CANAL+ Action a volně šířenou Spektrum Home. Jaká bude sledovanost? Stay tuned!

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru