Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového US Open, které TV stanice Eurosport 1 vysílá exkluzivně.

A exkluzivní byl také obsah, který jsme v srpnu pustili do českého mediálního éteru. Tak především jsme přinesli nová data z našeho atmedia indexu. Tentokrát jsme se věnovali placené televizi, která u českých diváků získává na oblibě. Aktuálně za její sledování platí 56 % televizních diváků. Počet Čechů, kteří nechtějí využívat služby placené televize, je dlouhodobě poměrně stabilní a pohybuje se lehce nad úrovní 40 % všech televizních diváků. Jaké jsou jejich hlavní důvody za TV neplatit? Mrkněte v našem dalším článku!

Teď už ale k výběru srpnových čísel týdne. V těch jsme navazovali na náš prázdninový seriál o tematických stanicích.

  • Věděli jste, že 46 % času tráví čeští diváci u filmů a seriálů? Kolik je to u dokumentů nebo sportu? Mrkněte na grafiky níže.
  • Formule 1 se v Česku těší dlouhodobé oblibě. Nejinak je tomu i v letošní sezóně. Její první polovinu si nenechalo ujít 410 tisíc diváků.
  • No, a jak už jsme říkali minule, prázdniny patří tematickým stanicím. V červnu jsme se tak díky vám dostali až na 6% podíl na sledovanosti. Díky!

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru