Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Jsme zase o něco větší! Od dubna totiž prodáváme reklamní prostor na filmové stanici FilmBox Stars. Naše universum tak čítá už 29 tematických stanic, které se vám vždy zaručeně trefí do nálady. A naše stanice nejen baví, ale také pomáhají. 14 z nich totiž i v dubnu nechalo otevřený reklamní prostor pro nový spot na podporu Ukrajiny. Kampaň pod záštitou Asociace komunikačních agentur oslovila na našich stanicích v březnu 1,4 milionu diváků! A co se dělo dál?

  • Televizi se v regionu střední Evropy prostě daří. Největšími fanoušky jsou Maďaři, kteří u obrazovek tráví v průměru 5 hodin denně. Podívejte se, jak se vyvíjí TV sledovanost také v ostatních zemích včetně Česka.
  • Průměrně tři filmy za den, tolik stihli Češi zhlédnout v lednu 2021.
  • A sledují ji také děti! Navzdory novým VOD platformám a sociálním sítím pro ně zůstává lineární televize stále velmi atraktivní a týdně si ji zapne 1 milion z nich!
  • Kola nové sezony Formule 1 se naplno roztočila. Jaké ale bylo televizní pole position loňské sezony? Skvělé! Přímé přenosy na stanici Sport 2 totiž překročily 4% podíl na sledovanosti. Tak zkusíme letos zařadit pětku?

A než zařadíme pětku také v kalendáři, tak vám chceme popřát slunečný zbytek dubna a krásné Velikonoce.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
#cislotydne_09
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru