Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Jsme zase o něco větší! Od dubna totiž prodáváme reklamní prostor na filmové stanici FilmBox Stars. Naše universum tak čítá už 29 tematických stanic, které se vám vždy zaručeně trefí do nálady. A naše stanice nejen baví, ale také pomáhají. 14 z nich totiž i v dubnu nechalo otevřený reklamní prostor pro nový spot na podporu Ukrajiny. Kampaň pod záštitou Asociace komunikačních agentur oslovila na našich stanicích v březnu 1,4 milionu diváků! A co se dělo dál?

  • Televizi se v regionu střední Evropy prostě daří. Největšími fanoušky jsou Maďaři, kteří u obrazovek tráví v průměru 5 hodin denně. Podívejte se, jak se vyvíjí TV sledovanost také v ostatních zemích včetně Česka.
  • Průměrně tři filmy za den, tolik stihli Češi zhlédnout v lednu 2021.
  • A sledují ji také děti! Navzdory novým VOD platformám a sociálním sítím pro ně zůstává lineární televize stále velmi atraktivní a týdně si ji zapne 1 milion z nich!
  • Kola nové sezony Formule 1 se naplno roztočila. Jaké ale bylo televizní pole position loňské sezony? Skvělé! Přímé přenosy na stanici Sport 2 totiž překročily 4% podíl na sledovanosti. Tak zkusíme letos zařadit pětku?

A než zařadíme pětku také v kalendáři, tak vám chceme popřát slunečný zbytek dubna a krásné Velikonoce.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
#cislotydne_09
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru