Váš partner ve světě tematických televizí

Březen jsme proletěli především na vlně nových výsledků atmedia index. Tentokrát jsme prezentovali data o placené televizi v Česku a nově také na Slovensku. Náš unikátní výzkum jsme totiž rozšířili o informace od našich nejbližších sousedů. A jak na tom placená televize je? Dobře! Zatímco v České republice využívalo ve druhém pololetí loňského roku placenou televizi 57 % diváků ve věku 15–69 let, na Slovensku to bylo dokonce 95 %.

Teď už ale k tomu, jaká čísla jsme si pro vás v březnu připravili:

  • Je na co se dívat! Film, seriál, dokument, nebo reality show? Třetina českých televizních domácností si může program vybírat z více než 51 stanic.
  • Někdo chce v televizi koukat na fotbal, někdo na krimi seriál. A co teď? Třetinu televizních domácností to trápit nemusí, má doma totiž dvě a někdy i více televizí. A jak to máte vy?
  • Že na televizi „nikdo nekouká“? Denně si zapne televizi 6 milionů diváků nad 15 let, to je 71 % televizní populace. Měsíčně je to dokonce 95 %! Patříte mezi ně?
  • V únoru jsme byli opět nad 5 procenty! Navíc od března máme v portfoliu hned dvě nové TV stanice. Filmovou a seriálovou CANAL+ Action a volně šířenou Spektrum Home. Jaká bude sledovanost? Stay tuned!

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Češi a sport: Jak se daří sportovním TV stanicím u nás?

Na českém trhu působí okolo dvaceti sportovních kanálů a jejich počet v posledních letech stále roste. Díky atraktivní cílové skupině diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy, největší sportovní události na placených kanálech totiž pravidelně osloví až půl milionu diváků.…

Streamovací služby se v Česku i na Slovensku těší podobné oblibě

Průzkum atmedia index za druhé pololetí loňského roku, který pravidelně realizujeme, ukázal, že se český a slovenský trh placených VOD služeb od sebe příliš neliší. „Podobné rysy vykazuje jak v počtu uživatelů, tak například i v podílu nejvyužívanějších streamovacích služeb na…

#cislotydne: Duben 2023

Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na…
Nahoru