Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen jsme proletěli především na vlně nových výsledků atmedia index. Tentokrát jsme prezentovali data o placené televizi v Česku a nově také na Slovensku. Náš unikátní výzkum jsme totiž rozšířili o informace od našich nejbližších sousedů. A jak na tom placená televize je? Dobře! Zatímco v České republice využívalo ve druhém pololetí loňského roku placenou televizi 57 % diváků ve věku 15–69 let, na Slovensku to bylo dokonce 95 %.

Teď už ale k tomu, jaká čísla jsme si pro vás v březnu připravili:

  • Je na co se dívat! Film, seriál, dokument, nebo reality show? Třetina českých televizních domácností si může program vybírat z více než 51 stanic.
  • Někdo chce v televizi koukat na fotbal, někdo na krimi seriál. A co teď? Třetinu televizních domácností to trápit nemusí, má doma totiž dvě a někdy i více televizí. A jak to máte vy?
  • Že na televizi „nikdo nekouká“? Denně si zapne televizi 6 milionů diváků nad 15 let, to je 71 % televizní populace. Měsíčně je to dokonce 95 %! Patříte mezi ně?
  • V únoru jsme byli opět nad 5 procenty! Navíc od března máme v portfoliu hned dvě nové TV stanice. Filmovou a seriálovou CANAL+ Action a volně šířenou Spektrum Home. Jaká bude sledovanost? Stay tuned!

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru