Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen jsme proletěli především na vlně nových výsledků atmedia index. Tentokrát jsme prezentovali data o placené televizi v Česku a nově také na Slovensku. Náš unikátní výzkum jsme totiž rozšířili o informace od našich nejbližších sousedů. A jak na tom placená televize je? Dobře! Zatímco v České republice využívalo ve druhém pololetí loňského roku placenou televizi 57 % diváků ve věku 15–69 let, na Slovensku to bylo dokonce 95 %.

Teď už ale k tomu, jaká čísla jsme si pro vás v březnu připravili:

  • Je na co se dívat! Film, seriál, dokument, nebo reality show? Třetina českých televizních domácností si může program vybírat z více než 51 stanic.
  • Někdo chce v televizi koukat na fotbal, někdo na krimi seriál. A co teď? Třetinu televizních domácností to trápit nemusí, má doma totiž dvě a někdy i více televizí. A jak to máte vy?
  • Že na televizi „nikdo nekouká“? Denně si zapne televizi 6 milionů diváků nad 15 let, to je 71 % televizní populace. Měsíčně je to dokonce 95 %! Patříte mezi ně?
  • V únoru jsme byli opět nad 5 procenty! Navíc od března máme v portfoliu hned dvě nové TV stanice. Filmovou a seriálovou CANAL+ Action a volně šířenou Spektrum Home. Jaká bude sledovanost? Stay tuned!

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru