Váš partner ve světě tematických televizí

Tak! Všechny sady medailí jsou rozdány a čeští sportovci jich posbírali v Tokiu rekordní počet. Ostatně to jste mohli sami naživo vidět, třeba v nepřetržitých přenosech kanálů Eurosport. Naši červencovou sadu čísel týdne vám servírujeme právě teď. A je taky rekordní!

Televizní sledovanost je stále vysoká a dokonce se drží nad předkrizovými hodnotami roku 2019. V roce 2020 ovšem lámala rekordy napříč celou Evropou. Napsali jsme o tom článek.

Televizní obrazovka je stále jedním z hlavních zdrojů informací a zábavy pro celou rodinu. Dnešní mileniálové tráví u obrazovky v průměru přes dvě hodiny denně, ovšem pokud si pořídí děti, průměrný čas ještě vzroste. Na kolik? Mrkněte sami.

5,3 %. Share. Jasný, už je to trošku tradice, ale nám se na to pořád dobře kouká. Za první pololetí letošního roku jsme se každý měsíc dostali nad 5% hranici. Druhá půlka roku je před námi a my to bereme jako výzvu. Tak si taky nějakou dejte. Třeba nezbláznit se a užívat si nejbližších. To přeci stačí.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru