Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak! Všechny sady medailí jsou rozdány a čeští sportovci jich posbírali v Tokiu rekordní počet. Ostatně to jste mohli sami naživo vidět, třeba v nepřetržitých přenosech kanálů Eurosport. Naši červencovou sadu čísel týdne vám servírujeme právě teď. A je taky rekordní!

Televizní sledovanost je stále vysoká a dokonce se drží nad předkrizovými hodnotami roku 2019. V roce 2020 ovšem lámala rekordy napříč celou Evropou. Napsali jsme o tom článek.

Televizní obrazovka je stále jedním z hlavních zdrojů informací a zábavy pro celou rodinu. Dnešní mileniálové tráví u obrazovky v průměru přes dvě hodiny denně, ovšem pokud si pořídí děti, průměrný čas ještě vzroste. Na kolik? Mrkněte sami.

5,3 %. Share. Jasný, už je to trošku tradice, ale nám se na to pořád dobře kouká. Za první pololetí letošního roku jsme se každý měsíc dostali nad 5% hranici. Druhá půlka roku je před námi a my to bereme jako výzvu. Tak si taky nějakou dejte. Třeba nezbláznit se a užívat si nejbližších. To přeci stačí.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru