Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V dubnu toho bylo zase dost. Češi rozhodli o nejlepších TV stanicích a my známe kompletní výsledky za rok 2021! Taky jsme meziměsíčně navýšili podíl na sledovanosti a opět jsme podpořili Ukrajinu na 14 TV stanicích z portfolia Atmedia. Co dalšího jsme vám přinesli v pravidelných příspěvcích na sociálních sítích? Mrkněte sami, než vyrazíte někam na zahrádku. Jaro je tu!

  • Nejsledovanější částí týdne je víkend, kdy televizní diváci tráví u obrazovky v průměru o cca 1/2 hodiny déle než po zbytek týdne. Je to samozřejmě dáno pracovním rytmem většiny lidí, ale na sledovanost má vliv třeba také počasí. Když prší, TV sledovanost letí vzhůru 📈
  • Ale nejen víkendy je člověk živ! Televizní sledovanost se i přes týden dlouhodobě drží na vysokých hodnotách. Třeba také díky tomu, že stále více domácností přijímá 51 a více TV programů.

Sezona letních sportů začala, takže vám přejeme co nejméně zranění a defektů. Pro alergiky pak v květnu nabízíme alternativní program z pohodlí domova – italské Giro a Roland Garros na Eurosport 1.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_17
#cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru