Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V dubnu toho bylo zase dost. Češi rozhodli o nejlepších TV stanicích a my známe kompletní výsledky za rok 2021! Taky jsme meziměsíčně navýšili podíl na sledovanosti a opět jsme podpořili Ukrajinu na 14 TV stanicích z portfolia Atmedia. Co dalšího jsme vám přinesli v pravidelných příspěvcích na sociálních sítích? Mrkněte sami, než vyrazíte někam na zahrádku. Jaro je tu!

  • Nejsledovanější částí týdne je víkend, kdy televizní diváci tráví u obrazovky v průměru o cca 1/2 hodiny déle než po zbytek týdne. Je to samozřejmě dáno pracovním rytmem většiny lidí, ale na sledovanost má vliv třeba také počasí. Když prší, TV sledovanost letí vzhůru 📈
  • Ale nejen víkendy je člověk živ! Televizní sledovanost se i přes týden dlouhodobě drží na vysokých hodnotách. Třeba také díky tomu, že stále více domácností přijímá 51 a více TV programů.

Sezona letních sportů začala, takže vám přejeme co nejméně zranění a defektů. Pro alergiky pak v květnu nabízíme alternativní program z pohodlí domova – italské Giro a Roland Garros na Eurosport 1.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_17
#cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru