Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen je za námi a s ním snad i pylová sezóna. Je načase odložit papírové kapesníky a už bez slz v očích zaostřit na obrazovku. Máme pro vás totiž souhrn toho, co se v poslední době v Atmedia událo. Tak především jsme prezentovali na Digimedia 2022, kde jsme se věnovali tomu, jak se Češi učí platit za obsah. Nejenom za televizi, ale také služby na vyžádání, jako je Netflix nebo HBO Max.

Zeptali jsme se expertů z okolních států, jak vidí budoucnost televize a podívali se blíže na rostoucí popularitu placených tematických TV stanic zařazených do měření sledovanosti. Jo, a taky vlastně vyšel rozhovor s L. Kropf v rámci našich Expert Talks. Dejte si ho, Michaela Suráková si v něm povídá o aktuální situaci na maďarském TV trhu.

A při tom všem jsme vám samozřejmě připravovali pravidelná čísla týdne. Tak rychle na ně 🙂

  • Televizní sledovanost u diváků ve věku 15–69 let, na kterou prodává reklamu většina televizní stanic, je dlouhodobě stabilní. Před televizními obrazovkami tráví v průměru 3,5 hodiny denně.
  • Spoty na pomoc Ukrajině, které jsme vysílali na 14 TV stanicích z našeho portfolia, oslovily za březen a duben přes 2 miliony diváků. Ještě jednou děkujeme všem, že se zúčastnili.
  • Podíl na sledovanosti placených tematických stanic roste. Za 5 let o 107 % a v loňském roce oslovily v průměru 3,5 milionu televizních diváků měsíčně (CS 4+).
  • A dubnový share Atmedia byl 4,9 %, co dodat. Snad jen, že jsme rádi, že se díváte.

Příště se ozveme už z prázdninového července, tak přejeme dobře nastavenou klimatizaci v autě i v kanceláři, ať se tu všichni ve zdraví potkáme 🙂

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
Slide
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru