Váš partner ve světě tematických televizí

Květen je za námi a s ním snad i pylová sezóna. Je načase odložit papírové kapesníky a už bez slz v očích zaostřit na obrazovku. Máme pro vás totiž souhrn toho, co se v poslední době v Atmedia událo. Tak především jsme prezentovali na Digimedia 2022, kde jsme se věnovali tomu, jak se Češi učí platit za obsah. Nejenom za televizi, ale také služby na vyžádání, jako je Netflix nebo HBO Max.

Zeptali jsme se expertů z okolních států, jak vidí budoucnost televize a podívali se blíže na rostoucí popularitu placených tematických TV stanic zařazených do měření sledovanosti. Jo, a taky vlastně vyšel rozhovor s L. Kropf v rámci našich Expert Talks. Dejte si ho, Michaela Suráková si v něm povídá o aktuální situaci na maďarském TV trhu.

A při tom všem jsme vám samozřejmě připravovali pravidelná čísla týdne. Tak rychle na ně 🙂

  • Televizní sledovanost u diváků ve věku 15–69 let, na kterou prodává reklamu většina televizní stanic, je dlouhodobě stabilní. Před televizními obrazovkami tráví v průměru 3,5 hodiny denně.
  • Spoty na pomoc Ukrajině, které jsme vysílali na 14 TV stanicích z našeho portfolia, oslovily za březen a duben přes 2 miliony diváků. Ještě jednou děkujeme všem, že se zúčastnili.
  • Podíl na sledovanosti placených tematických stanic roste. Za 5 let o 107 % a v loňském roce oslovily v průměru 3,5 milionu televizních diváků měsíčně (CS 4+).
  • A dubnový share Atmedia byl 4,9 %, co dodat. Snad jen, že jsme rádi, že se díváte.

Příště se ozveme už z prázdninového července, tak přejeme dobře nastavenou klimatizaci v autě i v kanceláři, ať se tu všichni ve zdraví potkáme 🙂

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Poptávka po TV reklamě zůstává vysoká i letos

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky našeho mediálního zastupitelství za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director naší společnosti, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících. „Vysoká poptávka po TV…

Atmedia index: Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou

Přestože počet zákazníků operátorů placené televize u nás v posledních letech roste, značná část diváků za sledování televize neplatí a sleduje pouze volně šířené stanice dostupné v digitálním pozemním vysílání. Ze všech diváků ve věku 15–69 let jich je konkrétně 44 %.[1]…

#cislotydne: Červen 2022

Léto rozpoutalo demoverzi pekla, a tak se určitě těšíte, až se zchladíte někde u vody nebo naopak ve vysokohorském vzduchu. Ještě než si i my vlezeme do chladícího boxu, máme pro vás tradiční souhrn toho, co se u nás událo.…
Nahoru