Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní sledovanost roste, reklamní plány na vrchol televizní sezony jsou připraveny. Teď už zbývá jen úspěšně uzavřít pracovní rok a vyrazit na vánoční večírek. Než to ale uděláte, mrkněte na listopadové novinky. Tak především jsme 21. listopadu oslavili Světový den televize. Letos trochu netradičně. Vydali jsme totiž televizní magazín atrevue! Prolistujte si ho přímo zde. Doufáme, že se vám bude líbit stejně jako našim klientům v mediálních agenturách. Najdete v něm, kromě zajímavostí z trhu a oddechové části, třeba také medailonky všech zaměstnanců Atmedia pěkně pohromadě, a to včetně fotek. V listopadu jsme nezanedbávali ani atmedia index a přinesli jsme další aktuální informace ze světa VOD služeb. Tentokrát jsme se věnovali ochotě Čechů pokračovat ve sledování těchto služeb, i pokud by obsahovaly určité množství reklamy. Teď už si rozbalte listopadová čísla týdne, která jsme vám nadělili.

  • 🍂 Letošní podzim jedeme ve velkém stylu! Letos se dařilo zejména rodinným, filmovým a seriálovým TV stanicím.
  • 📺 Víte, kde jsou největší televizní fanoušci v Česku? My jo, a vy můžete také. Mrkněte do našich infografik níže.
  • 🌋 Čeští diváci tráví u TV obrazovky v průměru 3,5 hodiny denně. Pro představu je to přibližně délka posledního dílu filmové trilogie Pán prstenů. Kde si ho dají diváci v prodloužené verzi a kde naopak sledují televizi nejméně času? Víme to.
  • 🏎️ A na závěr trochu motorsportu. Max Verstappen obhájil titul šampionátu Formule 1 a jeho cestu na vrchol sledovalo přes 500 tisíc českých diváků na Sport 1 a Sport 2.

Příště se uvidíme až v novém roce, proto vám už nyní přejeme co nejklidnější zbytek roku. Neplýtvejte energií a časem na lidi a aktivity, které vás nebaví. Setkávejte se jen s těmi, na kterých vám záleží a sledujte obsah, který za to stojí. Naše TV stanice jsou na Vánoce totiž dobře připraveny!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
#cislotydne_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

M. Procházka: Co s sebou přinesla digitalizace

Pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director ve společnosti Atmedia, přijal Marcel Procházka, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. V první části rozhovoru Marcel Procházka popisuje, jak se vyvíjel trh volně šířených televizních stanic v souvislosti s přechodem z analogového…

#cislotydne: Říjen 2023

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž…

V roce 2024 změníme obchodní cílovou skupinu a zdražíme televizní reklamu o 15 až 20 %

Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě zdražíme v příštím roce reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 %. „Abychom mohli zadavatelům nabídnout větší prostor pro TV kampaně, rozhodli jsme se také pro změnu…
Nahoru