Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní sledovanost roste, reklamní plány na vrchol televizní sezony jsou připraveny. Teď už zbývá jen úspěšně uzavřít pracovní rok a vyrazit na vánoční večírek. Než to ale uděláte, mrkněte na listopadové novinky. Tak především jsme 21. listopadu oslavili Světový den televize. Letos trochu netradičně. Vydali jsme totiž televizní magazín atrevue! Prolistujte si ho přímo zde. Doufáme, že se vám bude líbit stejně jako našim klientům v mediálních agenturách. Najdete v něm, kromě zajímavostí z trhu a oddechové části, třeba také medailonky všech zaměstnanců Atmedia pěkně pohromadě, a to včetně fotek. V listopadu jsme nezanedbávali ani atmedia index a přinesli jsme další aktuální informace ze světa VOD služeb. Tentokrát jsme se věnovali ochotě Čechů pokračovat ve sledování těchto služeb, i pokud by obsahovaly určité množství reklamy. Teď už si rozbalte listopadová čísla týdne, která jsme vám nadělili.

  • 🍂 Letošní podzim jedeme ve velkém stylu! Letos se dařilo zejména rodinným, filmovým a seriálovým TV stanicím.
  • 📺 Víte, kde jsou největší televizní fanoušci v Česku? My jo, a vy můžete také. Mrkněte do našich infografik níže.
  • 🌋 Čeští diváci tráví u TV obrazovky v průměru 3,5 hodiny denně. Pro představu je to přibližně délka posledního dílu filmové trilogie Pán prstenů. Kde si ho dají diváci v prodloužené verzi a kde naopak sledují televizi nejméně času? Víme to.
  • 🏎️ A na závěr trochu motorsportu. Max Verstappen obhájil titul šampionátu Formule 1 a jeho cestu na vrchol sledovalo přes 500 tisíc českých diváků na Sport 1 a Sport 2.

Příště se uvidíme až v novém roce, proto vám už nyní přejeme co nejklidnější zbytek roku. Neplýtvejte energií a časem na lidi a aktivity, které vás nebaví. Setkávejte se jen s těmi, na kterých vám záleží a sledujte obsah, který za to stojí. Naše TV stanice jsou na Vánoce totiž dobře připraveny!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
#cislotydne_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru