Váš partner ve světě tematických televizí

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také se dozvíte, jak je to vlastně s tou televizí, kterou údajně už dneska nikdo nesleduje a neochudíme Vás ani o graf s vývojem technologie IPTV. Ta v Česku zažívá boom. I díky nárůstu platformy IPTV sleduje už téměř polovina domácností v ČR placenou televizi. Nezapomeňte taky mrknout na tiskovku, kterou jsme nedávno vydali nebo na další články na našem Linkedinu. Výživné čtení k ranní kávě zaručeno.

#cislotydne06

No tak to je nástup! Nové stanice společnosti Discovery v našem portfoliu diváky hodně baví. Za první měsíc měření si je naladilo přes milion lidí. Ať už to byli sportovní fandové Eurosport 1, nadšenci do přírody z Discovery Channel, a nebo life-styloví pohodáři z TLC.


#cislotydne07

Taky okolo sebe často slýcháváte, že televizi dnes nikdo nesleduje? Skutečně? Podle oficiálních dat k ní každý den usedne téměř 7 milionů Čechů. Minimálně jednou týdně si pak televizi zapne dokonce 9 lidí z 10. A jak často berete do ruky ovladač vy?


#cislotydne08

IPTV na vzestupu! Počet domácností s IPTV vzrostl od roku 2015 více než třikrát a dnes tímto způsobem sleduje televizi již každá desátá domácnost. Ať už stojí za nárůstem možnost zhlédnout pořady až 7 dní zpětně nebo je to širokou nabídkou tematických stanic, IPTV zažívá v ČR boom.


#cislotydne09

Téměř polovina českých domácností dnes sleduje televizi přes některou z placených platforem. Jak se graf změní, až se dokončí přechod na nový formát DVB-T2? Zvýší se počet lidí, kteří se přesunou na placenou televizi? Budeme to sledovat!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…

M. Nováček z OMD: V televizní reklamě už neplatí, že kdo má více peněz, je král

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic přináší třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor vychází jako součást série videí atmedia insight: expert talks, ve kterých se svými hosty diskutuje o různých tématech z televizního a…
Nahoru