Váš partner ve světě tematických televizí

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také se dozvíte, jak je to vlastně s tou televizí, kterou údajně už dneska nikdo nesleduje a neochudíme Vás ani o graf s vývojem technologie IPTV. Ta v Česku zažívá boom. I díky nárůstu platformy IPTV sleduje už téměř polovina domácností v ČR placenou televizi. Nezapomeňte taky mrknout na tiskovku, kterou jsme nedávno vydali nebo na další články na našem Linkedinu. Výživné čtení k ranní kávě zaručeno.

#cislotydne06

No tak to je nástup! Nové stanice společnosti Discovery v našem portfoliu diváky hodně baví. Za první měsíc měření si je naladilo přes milion lidí. Ať už to byli sportovní fandové Eurosport 1, nadšenci do přírody z Discovery Channel, a nebo life-styloví pohodáři z TLC.


#cislotydne07

Taky okolo sebe často slýcháváte, že televizi dnes nikdo nesleduje? Skutečně? Podle oficiálních dat k ní každý den usedne téměř 7 milionů Čechů. Minimálně jednou týdně si pak televizi zapne dokonce 9 lidí z 10. A jak často berete do ruky ovladač vy?


#cislotydne08

IPTV na vzestupu! Počet domácností s IPTV vzrostl od roku 2015 více než třikrát a dnes tímto způsobem sleduje televizi již každá desátá domácnost. Ať už stojí za nárůstem možnost zhlédnout pořady až 7 dní zpětně nebo je to širokou nabídkou tematických stanic, IPTV zažívá v ČR boom.


#cislotydne09

Téměř polovina českých domácností dnes sleduje televizi přes některou z placených platforem. Jak se graf změní, až se dokončí přechod na nový formát DVB-T2? Zvýší se počet lidí, kteří se přesunou na placenou televizi? Budeme to sledovat!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru