Váš partner ve světě tematických televizí

Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních stanic v portfoliu a nezastavujeme, naopak! Stále se totiž snažíme koukat dopředu, sledovat trendy a s těmi vás pak seznamovat. Třeba v číslech týdne, na atblogu nebo Twitteru.

Dost bylo ale patosu. Podívejte se, co dalšího pro vás máme tentokrát. Dětská sledovanost je takové stálé téma, takzvaný držák. Co naplat, když děti televizi stále tak rády sledují. Schválně si tipněte, kolik z nich si týdně televizi pustí. Odpověď najdete v infografice.

Na své si přijdou také sportovní fajnšmekři, kteří už jistě netrpělivě vyhlíželi podzimní start velkých událostí. Ať už to byla Tour de France nebo US Open na Eurosportu 1. Právě Americký grandslam měl letos výbornou sledovanost, která neunikla samozřejmě ani nám.

No, a na závěr nahlédneme pod pokličku českých televizních návyků. Kolik času tráví letos lidé sledováním televize? Dost! Je to totiž nejen zdroj stále se měnících informací, ale především zábavy. A smích, jak víme, posiluje imunitu. Tak posilujte.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru