Váš partner ve světě tematických televizí

Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních stanic v portfoliu a nezastavujeme, naopak! Stále se totiž snažíme koukat dopředu, sledovat trendy a s těmi vás pak seznamovat. Třeba v číslech týdne, na atblogu nebo Twitteru.

Dost bylo ale patosu. Podívejte se, co dalšího pro vás máme tentokrát. Dětská sledovanost je takové stálé téma, takzvaný držák. Co naplat, když děti televizi stále tak rády sledují. Schválně si tipněte, kolik z nich si týdně televizi pustí. Odpověď najdete v infografice.

Na své si přijdou také sportovní fajnšmekři, kteří už jistě netrpělivě vyhlíželi podzimní start velkých událostí. Ať už to byla Tour de France nebo US Open na Eurosportu 1. Právě Americký grandslam měl letos výbornou sledovanost, která neunikla samozřejmě ani nám.

No, a na závěr nahlédneme pod pokličku českých televizních návyků. Kolik času tráví letos lidé sledováním televize? Dost! Je to totiž nejen zdroj stále se měnících informací, ale především zábavy. A smích, jak víme, posiluje imunitu. Tak posilujte.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru