Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se všemi novinkami zde), připravujeme se na vrchol televizní sezóny – Vánoce – a pro naše klienty z mediálních agentur chystáme oslavu Světového dne televize. Nezapomeňte na něj ani vy a 21. listopadu si pusťte dobrý film, třeba na některé z tematických televizí Atmedia.

A co za čísla pro vás máme tentokrát?

  • Téměř 1/3 podílu na sledovanosti dětí připadá dětským tematickým TV stanicím. Kdy je děti nejčastěji sledují? Ráno před školou / školkou a především pak večer okolo 19. hodiny. Tedy trošku jinak, než dospělí, kteří ji nejvíce sledují po 20. hodině.
  • Za kvalitním obsahem se chodí na tematické televizní stanice, kde si každý vybere, na co má zrovna chuť. Ví to 5,6 milionu našich diváků, kteří si měsíčně zapnou některou z tematických TV stanic Atmedia.
  • Televizní sledovanost v průběhu týdne kopíruje pracovní cyklus většiny lidí. O víkendu, kdy většina společnosti odpočívá, roste až o 20 %.
  • Po úspěšných letních prázdninách se nám již dva roky po sobě daří navázat 5% podílem na sledovanosti i v úvodu televizní sezóny.

Přejeme vám, abyste toho v listopadu také stihli co nejvíce a do prosince – hlavní sezóny večírků – vkročili s čistým stolem.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru