Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se všemi novinkami zde), připravujeme se na vrchol televizní sezóny – Vánoce – a pro naše klienty z mediálních agentur chystáme oslavu Světového dne televize. Nezapomeňte na něj ani vy a 21. listopadu si pusťte dobrý film, třeba na některé z tematických televizí Atmedia.

A co za čísla pro vás máme tentokrát?

  • Téměř 1/3 podílu na sledovanosti dětí připadá dětským tematickým TV stanicím. Kdy je děti nejčastěji sledují? Ráno před školou / školkou a především pak večer okolo 19. hodiny. Tedy trošku jinak, než dospělí, kteří ji nejvíce sledují po 20. hodině.
  • Za kvalitním obsahem se chodí na tematické televizní stanice, kde si každý vybere, na co má zrovna chuť. Ví to 5,6 milionu našich diváků, kteří si měsíčně zapnou některou z tematických TV stanic Atmedia.
  • Televizní sledovanost v průběhu týdne kopíruje pracovní cyklus většiny lidí. O víkendu, kdy většina společnosti odpočívá, roste až o 20 %.
  • Po úspěšných letních prázdninách se nám již dva roky po sobě daří navázat 5% podílem na sledovanosti i v úvodu televizní sezóny.

Přejeme vám, abyste toho v listopadu také stihli co nejvíce a do prosince – hlavní sezóny večírků – vkročili s čistým stolem.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru