Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5% podíl na sledovanosti. Díky❤️

A bylo tomu tak i v létě, kdy se pravidelně daří tematickým stanicím. Taky jsme vydali třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem z agentury OMD a opět to bylo na dřeň. Poptávka po TV reklamě totiž dlouhodobě převyšuje nabídku a podle něj je nevyhnutelné zdražení reklamního prostoru, což klienti neradi slyší. Dejte si ZDE. Placenou televizi má v Česku už 56 % TV diváků a její popularita neustále roste. Které věkové skupiny ji sledují nejčastěji a proč? Mrkněte do našeho článku, kde najdete také infografiku.

Číslům týdne zdar a těm sportovním zvlášť:

  • Je za námi už 77. ročník legendárního cyklistického závodu La Vuelta, který letos vedl přes Nizozemsko a Belgii až do španělského Madridu. Kolik fanoušků u obrazovek Eurosport 1 doprovázelo letošního vítěze Remca Evenepoela?
  • Eurosport 1 přišel na přelomu srpna a září s exkluzivními přenosy zápasů posledního Grand Slamu, který se nesl ve znamení generační výměny. Éra velikánů jako Rafael Nadal nebo Roger Federer je u konce a na jejich místo se tlačí noví tenisté. V číslu týdne zjistíte, kolik ho na cestě za titulem doprovázelo českých fandů.
  • Mají našetřeno, chtějí cestovat, investovat do sebe i svých blízkých. Mluvíme o zástupcích tzv. stříbrné generace, lidech nad padesát let, kterých je v ČR 2,7 milionů. Kde je reklamní zadavatelé najdou? Přeci před TV obrazovkou!

A na závěr praktický tip. Když se vás sejde u televize hodně, nejen, že se společně pobavíte, ale také se navzájem zahřejete.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru