Váš partner ve světě tematických televizí

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5% podíl na sledovanosti. Díky❤️

A bylo tomu tak i v létě, kdy se pravidelně daří tematickým stanicím. Taky jsme vydali třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem z agentury OMD a opět to bylo na dřeň. Poptávka po TV reklamě totiž dlouhodobě převyšuje nabídku a podle něj je nevyhnutelné zdražení reklamního prostoru, což klienti neradi slyší. Dejte si ZDE. Placenou televizi má v Česku už 56 % TV diváků a její popularita neustále roste. Které věkové skupiny ji sledují nejčastěji a proč? Mrkněte do našeho článku, kde najdete také infografiku.

Číslům týdne zdar a těm sportovním zvlášť:

  • Je za námi už 77. ročník legendárního cyklistického závodu La Vuelta, který letos vedl přes Nizozemsko a Belgii až do španělského Madridu. Kolik fanoušků u obrazovek Eurosport 1 doprovázelo letošního vítěze Remca Evenepoela?
  • Eurosport 1 přišel na přelomu srpna a září s exkluzivními přenosy zápasů posledního Grand Slamu, který se nesl ve znamení generační výměny. Éra velikánů jako Rafael Nadal nebo Roger Federer je u konce a na jejich místo se tlačí noví tenisté. V číslu týdne zjistíte, kolik ho na cestě za titulem doprovázelo českých fandů.
  • Mají našetřeno, chtějí cestovat, investovat do sebe i svých blízkých. Mluvíme o zástupcích tzv. stříbrné generace, lidech nad padesát let, kterých je v ČR 2,7 milionů. Kde je reklamní zadavatelé najdou? Přeci před TV obrazovkou!

A na závěr praktický tip. Když se vás sejde u televize hodně, nejen, že se společně pobavíte, ale také se navzájem zahřejete.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Listopad 2022

Televizní sledovanost roste, reklamní plány na vrchol televizní sezony jsou připraveny. Teď už zbývá jen úspěšně uzavřít pracovní rok a vyrazit na vánoční večírek. Než to ale uděláte, mrkněte na listopadové novinky. Tak především jsme 21. listopadu oslavili Světový den…

Atmedia index: Čeští diváci by uvítali levnější model placených VOD služeb s obsahem reklam

Nedávný výzkum atmedia index realizovaný naším mediálním zastupitelstvím, jež na českém televizním trhu obchodně zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, potvrdil, že placené VOD služby jsou mezi českými televizními diváky stále populárnější. Z nejnovější analýzy společnosti vyplývá, že nadpoloviční většina uživatelů…

#cislotydne: Říjen 2022

Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se…
Nahoru