Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden, to je měsíc předsevzetí a zvyku psát všude špatné datum. Taky je to ale měsíc ohlédnutí za uplynulým rokem a ani my Vás neochudíme o zajímavá čísla roku 2019. S námi se dozvíte, jaký podíl na trhu měly v roce 2019 jednotlivé televizní skupiny, kolik času před obrazovkou trávili diváci v minulém roce a které kategorie stanic zažívají divácký boom. Na závěr pak zapeklitá otázka, jaké dny v roce mají nejvyšší sledovanost? Všechna další Čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu nebo na našem webu. Tak jdeme na to!

#cislotydne02

S novým rokem je čas na malé ohlédnutí. Takto si v roce 2019 rozdělily český televizní trh hlavní skupiny. Máme radost, že jsme mezi nimi vidět! Stále totiž roste náš podíl na trhu a s příchodem nových stanic společnosti Discovery ho již od nového roku opět zvyšujeme!


#cislotydne03

Že se dnes na televizi už nikdo nedívá? Ale kdepak. Čísla hovoří jasně! Televize je stále jedno z nejdůležitějších zařízení domácnosti, se kterým Češi tráví průměrně 3 hodiny a 42 minut denně.


#cislotydne04

Tematické stanice jsou v kurzu! Vyšší sledovanost hlásí především filmové a dokumentární stanice. Také proto jsme zvýšili meziročně svůj podíl na sledovanosti o 37 %.


#cislotydne05

Televize by klidně mohla být oficiálním sponzorem Vánoc. Alespoň podle výsledků sledovanosti. Na Štědrý den totiž k televizi usedá 4 z 5 Čechů. Spolu s Novým rokem a Silvestrem se pravidelně umisťují na bedně nejsledovanějších dní v roce.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru