Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Listopad je za námi, Vánoce se blíží a my v Atmedia jsme připravili další souhrn čísel týdne. Naše dokumenty vás baví a potvrzují to i čísla sledovanosti. Druhá vlna digitalizace již začala, ale jak jsou na tom s pozemním vysíláním ostatní státy Evropy? Podívejte se v přehledné infografice. 21. listopadu proběhl Světový den televize a tak je dobré připomenout, že na naše tematické stanice se dívá měsíčně až 6 milionů diváků. To je skvělé číslo a jsme rádi, že se díváte! Další zajímavá čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu a přečtěte si také novinky o chystaných TV stanicích, které zařadíme v novém roce do našeho portfolia.

#cislotydne44

Naše dokumenty vás baví a potvrzuje to i dlouhodobý nárůst podílu na sledovanosti. Meziročně se zvýšily naše dokumentární stanice svůj podíl na sledovanosti o 30 % a měsíčně osloví přes 1,5 milionu diváků.


#cislotydne45

Druhá vlna digitalizace pozemního vysílání v ČR je tu, a tak jsme se podívali, zda převládá sledování volně šířených TV stanic i jinde v Evropě. Vedle ČR má nadpoloviční podíl příjmu pozemního vysílání už jen Řecko, Itálie a Chorvatsko. Všude jinde je dominantní placená TV!


#cislotydne46

21. listopadu proběhl Světový den televize! Doufáme, že jste ho pořádně oslavili s rodinou či přáteli u dobrého filmu nebo seriálu!


#cislotydne47

Víte, že měsíčně si některý z našich kanálů zapne každý druhý Čech? To už je tedy pěkné publikum! A jsme za vás moc rádi, ať už se díváte na naše seriály, filmy nebo dokumenty.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru