Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Listopad je za námi, Vánoce se blíží a my v Atmedia jsme připravili další souhrn čísel týdne. Naše dokumenty vás baví a potvrzují to i čísla sledovanosti. Druhá vlna digitalizace již začala, ale jak jsou na tom s pozemním vysíláním ostatní státy Evropy? Podívejte se v přehledné infografice. 21. listopadu proběhl Světový den televize a tak je dobré připomenout, že na naše tematické stanice se dívá měsíčně až 6 milionů diváků. To je skvělé číslo a jsme rádi, že se díváte! Další zajímavá čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu a přečtěte si také novinky o chystaných TV stanicích, které zařadíme v novém roce do našeho portfolia.

#cislotydne44

Naše dokumenty vás baví a potvrzuje to i dlouhodobý nárůst podílu na sledovanosti. Meziročně se zvýšily naše dokumentární stanice svůj podíl na sledovanosti o 30 % a měsíčně osloví přes 1,5 milionu diváků.


#cislotydne45

Druhá vlna digitalizace pozemního vysílání v ČR je tu, a tak jsme se podívali, zda převládá sledování volně šířených TV stanic i jinde v Evropě. Vedle ČR má nadpoloviční podíl příjmu pozemního vysílání už jen Řecko, Itálie a Chorvatsko. Všude jinde je dominantní placená TV!


#cislotydne46

21. listopadu proběhl Světový den televize! Doufáme, že jste ho pořádně oslavili s rodinou či přáteli u dobrého filmu nebo seriálu!


#cislotydne47

Víte, že měsíčně si některý z našich kanálů zapne každý druhý Čech? To už je tedy pěkné publikum! A jsme za vás moc rádi, ať už se díváte na naše seriály, filmy nebo dokumenty.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru