Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Listopad je za námi, Vánoce se blíží a my v Atmedia jsme připravili další souhrn čísel týdne. Naše dokumenty vás baví a potvrzují to i čísla sledovanosti. Druhá vlna digitalizace již začala, ale jak jsou na tom s pozemním vysíláním ostatní státy Evropy? Podívejte se v přehledné infografice. 21. listopadu proběhl Světový den televize a tak je dobré připomenout, že na naše tematické stanice se dívá měsíčně až 6 milionů diváků. To je skvělé číslo a jsme rádi, že se díváte! Další zajímavá čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu a přečtěte si také novinky o chystaných TV stanicích, které zařadíme v novém roce do našeho portfolia.

#cislotydne44

Naše dokumenty vás baví a potvrzuje to i dlouhodobý nárůst podílu na sledovanosti. Meziročně se zvýšily naše dokumentární stanice svůj podíl na sledovanosti o 30 % a měsíčně osloví přes 1,5 milionu diváků.


#cislotydne45

Druhá vlna digitalizace pozemního vysílání v ČR je tu, a tak jsme se podívali, zda převládá sledování volně šířených TV stanic i jinde v Evropě. Vedle ČR má nadpoloviční podíl příjmu pozemního vysílání už jen Řecko, Itálie a Chorvatsko. Všude jinde je dominantní placená TV!


#cislotydne46

21. listopadu proběhl Světový den televize! Doufáme, že jste ho pořádně oslavili s rodinou či přáteli u dobrého filmu nebo seriálu!


#cislotydne47

Víte, že měsíčně si některý z našich kanálů zapne každý druhý Čech? To už je tedy pěkné publikum! A jsme za vás moc rádi, ať už se díváte na naše seriály, filmy nebo dokumenty.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru