Váš partner ve světě tematických televizí

Listopad je za námi, Vánoce se blíží a my v Atmedia jsme připravili další souhrn čísel týdne. Naše dokumenty vás baví a potvrzují to i čísla sledovanosti. Druhá vlna digitalizace již začala, ale jak jsou na tom s pozemním vysíláním ostatní státy Evropy? Podívejte se v přehledné infografice. 21. listopadu proběhl Světový den televize a tak je dobré připomenout, že na naše tematické stanice se dívá měsíčně až 6 milionů diváků. To je skvělé číslo a jsme rádi, že se díváte! Další zajímavá čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu a přečtěte si také novinky o chystaných TV stanicích, které zařadíme v novém roce do našeho portfolia.

#cislotydne44

Naše dokumenty vás baví a potvrzuje to i dlouhodobý nárůst podílu na sledovanosti. Meziročně se zvýšily naše dokumentární stanice svůj podíl na sledovanosti o 30 % a měsíčně osloví přes 1,5 milionu diváků.


#cislotydne45

Druhá vlna digitalizace pozemního vysílání v ČR je tu, a tak jsme se podívali, zda převládá sledování volně šířených TV stanic i jinde v Evropě. Vedle ČR má nadpoloviční podíl příjmu pozemního vysílání už jen Řecko, Itálie a Chorvatsko. Všude jinde je dominantní placená TV!


#cislotydne46

21. listopadu proběhl Světový den televize! Doufáme, že jste ho pořádně oslavili s rodinou či přáteli u dobrého filmu nebo seriálu!


#cislotydne47

Víte, že měsíčně si některý z našich kanálů zapne každý druhý Čech? To už je tedy pěkné publikum! A jsme za vás moc rádi, ať už se díváte na naše seriály, filmy nebo dokumenty.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru