Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní listopad můžeme s klidem zapsat do naší kroniky jako měsíc, kdy jsme byli nejvíc vidět v médiích. A to nejen těch oborových! Všechno to začalo hned zkraje měsíce, naší prezentací na konferenci Forum Media 2023. Michaela Suráková zde mluvila o ekosystému z pohledu diváků, vysílatelů i zadavatelů. Mrkněte na rozhovor.

To ale nebylo zdaleka vše. Jak už jsme minule upozorňovali, 21. listopadu se slavil Světový den televize. Při té příležitosti jsme našim klientům zaslali již druhé číslo naší ročenky atrevue, kde se mohli dočíst o novinkách na trhu, našich stanicích nebo se dozvědět zajímavé „pikošky“ z historie televize. Všimli si toho dokonce i v Newsroomu na ČT!

V průběhu listopadu jsme zveřejnili nové díly našich expert talks. Tentokrát si Michaela povídala s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací. Třeba o Czechflixu nebo důležitosti terestrického vysílání. První dva díly najdete tady.

No a tradičně jsme rozvířili vody nejnovějšími daty z našeho atmedia index. Věděli jste, že placené VoD služby využívá už 2,8 milionu Čechů?

Teď už ale pojďme na listopadová čísla týdne, ať stihnete popracovní svařák ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
#cislotydne_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru