Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem.

Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o placené a neplacené televizi. V rámci našeho atmedia indexu tak víme, že meziročně vzrostla průměrná cena za placenou televizi, a to už na úctyhodných 420 Kč měsíčně. Meziroční nárůst o cca 30 korun měsíčně je způsoben zejména zdražením služeb velkých operátorů placené televize. Nově se také ptáme diváků bezplatného pozemního vysílání, kolik by byli ochotni platit v případě přechodu k placené TV. Tzv. optimální cenový bod se pohybuje okolo 160 Kč měsíčně, což je výrazně méně, než diváci reálně za placenou TV utrácejí.

Kromě toho jsme vydali také druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem. V té jsme se věnovali jeho názoru na význam lokálního obsahu a jeho roli v televizním průmyslu. Jamie Cooke upozornil, že lokální obsah sice může být lákadlem pro diváky, ale ne vždy je automaticky tahounem sledovanosti. Zmínil také důležitost kvalitního obsahu, který dokáže oslovit širší publikum napříč všemi cílovými skupinami.

A jaký byl listopad pohledem čísel? ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru