Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem.

Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o placené a neplacené televizi. V rámci našeho atmedia indexu tak víme, že meziročně vzrostla průměrná cena za placenou televizi, a to už na úctyhodných 420 Kč měsíčně. Meziroční nárůst o cca 30 korun měsíčně je způsoben zejména zdražením služeb velkých operátorů placené televize. Nově se také ptáme diváků bezplatného pozemního vysílání, kolik by byli ochotni platit v případě přechodu k placené TV. Tzv. optimální cenový bod se pohybuje okolo 160 Kč měsíčně, což je výrazně méně, než diváci reálně za placenou TV utrácejí.

Kromě toho jsme vydali také druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem. V té jsme se věnovali jeho názoru na význam lokálního obsahu a jeho roli v televizním průmyslu. Jamie Cooke upozornil, že lokální obsah sice může být lákadlem pro diváky, ale ne vždy je automaticky tahounem sledovanosti. Zmínil také důležitost kvalitního obsahu, který dokáže oslovit širší publikum napříč všemi cílovými skupinami.

A jaký byl listopad pohledem čísel? ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru