Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem.

Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o placené a neplacené televizi. V rámci našeho atmedia indexu tak víme, že meziročně vzrostla průměrná cena za placenou televizi, a to už na úctyhodných 420 Kč měsíčně. Meziroční nárůst o cca 30 korun měsíčně je způsoben zejména zdražením služeb velkých operátorů placené televize. Nově se také ptáme diváků bezplatného pozemního vysílání, kolik by byli ochotni platit v případě přechodu k placené TV. Tzv. optimální cenový bod se pohybuje okolo 160 Kč měsíčně, což je výrazně méně, než diváci reálně za placenou TV utrácejí.

Kromě toho jsme vydali také druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem. V té jsme se věnovali jeho názoru na význam lokálního obsahu a jeho roli v televizním průmyslu. Jamie Cooke upozornil, že lokální obsah sice může být lákadlem pro diváky, ale ne vždy je automaticky tahounem sledovanosti. Zmínil také důležitost kvalitního obsahu, který dokáže oslovit širší publikum napříč všemi cílovými skupinami.

A jaký byl listopad pohledem čísel? ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru