Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž budeme schopni nabídnout zadavatelům více reklamního prostoru.

A to není všechno! Blíží se totiž Světový den televize a ten my vždycky rádi oslavíme. Nejen s našimi klienty, ale především s vámi. Na 21. listopadu si proto nic neplánujte, zrušte všechny povinnosti, zabalte se do deky a pusťte si nějaký dobrý film. Třeba na některé ze stanic Atmedia. Je to totiž ten typ oslavy, po které se ráno neprobudíte s kocovinou, ale naopak s pocitem, že jste na chvíli vypnuli. Tak ať „vypínáte“ tento podzim u zapnuté televize co nejčastěji 🍂

A co čísla týdne? No jasně, máme je připravené ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43 V
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru