Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž budeme schopni nabídnout zadavatelům více reklamního prostoru.

A to není všechno! Blíží se totiž Světový den televize a ten my vždycky rádi oslavíme. Nejen s našimi klienty, ale především s vámi. Na 21. listopadu si proto nic neplánujte, zrušte všechny povinnosti, zabalte se do deky a pusťte si nějaký dobrý film. Třeba na některé ze stanic Atmedia. Je to totiž ten typ oslavy, po které se ráno neprobudíte s kocovinou, ale naopak s pocitem, že jste na chvíli vypnuli. Tak ať „vypínáte“ tento podzim u zapnuté televize co nejčastěji 🍂

A co čísla týdne? No jasně, máme je připravené ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43 V
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Televizní sledovanost v České republice je tvořena dvěma výraznými trendy. Ceny za placenou TV dál rostou, přesto zájem o tyto služby roste. Na druhou stranu část diváků zůstává věrná bezplatnému pozemnímu vysílání, které si u nás dlouhodobě drží silnou pozici.…

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
Nahoru