Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového US Open, které TV stanice Eurosport 1 vysílá exkluzivně.

A exkluzivní byl také obsah, který jsme v srpnu pustili do českého mediálního éteru. Tak především jsme přinesli nová data z našeho atmedia indexu. Tentokrát jsme se věnovali placené televizi, která u českých diváků získává na oblibě. Aktuálně za její sledování platí 56 % televizních diváků. Počet Čechů, kteří nechtějí využívat služby placené televize, je dlouhodobě poměrně stabilní a pohybuje se lehce nad úrovní 40 % všech televizních diváků. Jaké jsou jejich hlavní důvody za TV neplatit? Mrkněte v našem dalším článku!

Teď už ale k výběru srpnových čísel týdne. V těch jsme navazovali na náš prázdninový seriál o tematických stanicích.

  • Věděli jste, že 46 % času tráví čeští diváci u filmů a seriálů? Kolik je to u dokumentů nebo sportu? Mrkněte na grafiky níže.
  • Formule 1 se v Česku těší dlouhodobé oblibě. Nejinak je tomu i v letošní sezóně. Její první polovinu si nenechalo ujít 410 tisíc diváků.
  • No, a jak už jsme říkali minule, prázdniny patří tematickým stanicím. V červnu jsme se tak díky vám dostali až na 6% podíl na sledovanosti. Díky!

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru