Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového US Open, které TV stanice Eurosport 1 vysílá exkluzivně.

A exkluzivní byl také obsah, který jsme v srpnu pustili do českého mediálního éteru. Tak především jsme přinesli nová data z našeho atmedia indexu. Tentokrát jsme se věnovali placené televizi, která u českých diváků získává na oblibě. Aktuálně za její sledování platí 56 % televizních diváků. Počet Čechů, kteří nechtějí využívat služby placené televize, je dlouhodobě poměrně stabilní a pohybuje se lehce nad úrovní 40 % všech televizních diváků. Jaké jsou jejich hlavní důvody za TV neplatit? Mrkněte v našem dalším článku!

Teď už ale k výběru srpnových čísel týdne. V těch jsme navazovali na náš prázdninový seriál o tematických stanicích.

  • Věděli jste, že 46 % času tráví čeští diváci u filmů a seriálů? Kolik je to u dokumentů nebo sportu? Mrkněte na grafiky níže.
  • Formule 1 se v Česku těší dlouhodobé oblibě. Nejinak je tomu i v letošní sezóně. Její první polovinu si nenechalo ujít 410 tisíc diváků.
  • No, a jak už jsme říkali minule, prázdniny patří tematickým stanicím. V červnu jsme se tak díky vám dostali až na 6% podíl na sledovanosti. Díky!

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru