Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor byl pro někoho možná tak trochu suchý, ale rozhodně nebyl suchý na informace o televizním trhu. První letošní Grand Slam nakonec v pořádku proběhl a nenechalo si ho na stanici Eurosport 1 ujít 367 tisíc diváků, kteří sledovali, jak si z něj devátou trofej odnesl Novak Djoković a podruhé zvítězila v Austrálii Naomi Ósakaová.

Televizní sledovanost byla loni takzvaně „v topu“ a téměř každý měsíc byla meziročně vyšší. Tento trend trvá i letos, o tom si ale povíme třeba příště. Kromě klasických čísel týdne jsme vydali také článek o nárůstu sledovanosti v ostatních zemích regionu. Najdete ho tady, tak na něj nezapomeňte!

Zatímco někteří od svých předsevzetí pomalu upouští, nebo již lockdownově rezignovali (na tom není nic špatného!), my si alespoň ta pracovní ještě ponechali. Chtěli jsme totiž letos držet náš podíl na sledovanosti nad 5 %, a zatím se nám to daří. Leden i únor tak hlásí odškrtnuto!

Přejeme vám, abyste současnou situaci přežili hlavně ve zdraví, předsevzetí počkají. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_08
#cislotydne_tyden_07
#cislotydne_tyden_06
#cislotydne_tyden_05
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru