Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor byl pro někoho možná tak trochu suchý, ale rozhodně nebyl suchý na informace o televizním trhu. První letošní Grand Slam nakonec v pořádku proběhl a nenechalo si ho na stanici Eurosport 1 ujít 367 tisíc diváků, kteří sledovali, jak si z něj devátou trofej odnesl Novak Djoković a podruhé zvítězila v Austrálii Naomi Ósakaová.

Televizní sledovanost byla loni takzvaně „v topu“ a téměř každý měsíc byla meziročně vyšší. Tento trend trvá i letos, o tom si ale povíme třeba příště. Kromě klasických čísel týdne jsme vydali také článek o nárůstu sledovanosti v ostatních zemích regionu. Najdete ho tady, tak na něj nezapomeňte!

Zatímco někteří od svých předsevzetí pomalu upouští, nebo již lockdownově rezignovali (na tom není nic špatného!), my si alespoň ta pracovní ještě ponechali. Chtěli jsme totiž letos držet náš podíl na sledovanosti nad 5 %, a zatím se nám to daří. Leden i únor tak hlásí odškrtnuto!

Přejeme vám, abyste současnou situaci přežili hlavně ve zdraví, předsevzetí počkají. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_08
#cislotydne_tyden_07
#cislotydne_tyden_06
#cislotydne_tyden_05
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru