Váš partner ve světě tematických televizí

Co díky sponzoringu získáte?

  • Sponzorské vzkazy sleduje více diváků – v porovnání se sledovaností klasických reklamních spotů.
  • Propojíte svůj brand s oblíbenými pořady na tematických stanicích.

 

Vyberte si sponzorský balíček a zacilte přesněji
Sponzorský balíček
sponsor atsmart
Využijte dosahu injektáže – umístění loga či obrázku produktu v průběhu pořadu na všech 24 TV stanicích.
24 TV stanic
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
sponsor atmax
Obsáhnete všech 17 měřených TV stanic. Zacílíte na diváky ve věku 15–69 let.
17 TV stanic
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Sponzorský balíček
sponsor atkids
Zaujmete dětské diváky a jejich rodiče na 4 TV stanicích. Zacílíte na diváky ve věku 4–14 let.
4 TV stanice
Prodejní cílová skupina 4–14 let
DETAIL BALÍČKU
Sponzorský balíček
sponsor atadults
Oslovíte hlavně dospělé diváky na 13 tematických stanicích. Zacílíte na diváky ve věku 15–69 let.
13 TV stanic
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Sponzorský balíček
sponsor atchoice
Spojte svoji značku s kvalitními pořady na minimálně 8 TV stanicích podle své cílové skupiny.
8–17 TV stanic
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Výhody balíčků
24
TV stanic pro
maximalizaci zásahu
51 %
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
106 %
komerční afinita diváků
ve věku 35–60 let
se soc. statusem ABCD
5 760
sponzorských vzkazů
pro vaši
měsíční kampaň
+ 30 %
sponzorské vzkazy
jsou efektivnější
Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2017
Nahoru