Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali.

Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová stanice. Ta už od 2. dubna 2024 začne vířit vody volně šířených tematických kanálů v Česku se svou širokou databází filmů a seriálů z produkce Warner Bros. Zadavatelé ji najdou samozřejmě ve všech našich dospělých obchodních balíčcích.

Placené VoD služby typu Netflix, Voyo nebo HBO Max sleduje 42 % české populace ve věku 15–69 let. Nejaktivnějšími uživateli placených VoD služeb jsou pak mileniálové. 60 % z nich sleduje videoobsah na těchto platformách denně nebo téměř denně. Mrkněte na nejnovější výsledky našeho atmedia indexu.

Podívali jsme se také zblízka na televizní sledovanost zemí Visegrádské čtyřky. Nejvíce času před televizními obrazovkami trávili naši maďarští sousedé, a to v průměru 5 hodin denně, zatímco Češi věnovali jejímu sledování 3,5 hodiny. Mrkněte se na celý článek včetně přehledné infografiky.

Teď už ale k číslům týdne, opět na vás čeká nová várka!

previous arrow
#cislotydne_09
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru