Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Vítáme vás v novém roce! Doufáme, že jste si užili Vánoce a na Štědrý den si odpočinuli u nějaké pěkné pohádky, jako dalších 8 milionů Čechů. My ano, a proto vám můžeme naservírovat nejnovější souhrn čísel týdne. Ještě před tím se ale mrkněte v nejnovějším článku na to, jaká byla Atmedia v roce 2022. Najdete v něm zhodnocení uplynulého roku, a také všechny důležité informace o tom, co chystáme. Jestli přivítáme nové stanice v portfoliu, jaké projekty budeme rozvíjet, zkrátka vše důležité. Jo, a také jsme vydali přehled všech loňských infografik z televizního trhu a atmedia indexu, tak mrkněte! Teď už ale jdeme na ta prosincová čísla týdne 🙂

  • Na podzim se nám dařilo držet podíl na sledovanosti s dostatečnou rezervou nad 5 % a na vrchol sezony jsme tak byli dobře připraveni. To se potvrdilo i v prosincovém podílu na sledovanosti, kdy jsme ho navýšili ještě na 5,71 %.
  • Televizní sledovanost na Štědrý den výrazně překračuje celoroční průměr. Televizi si zapíná celkem 8 z 10 televizních diváků a jejím sledováním tráví 6 hodin denně. Které věkové skupiny jsou největšími fanoušky vánočních pohádek? Podívejte se!
  • Štědrý den a pohádky, to jde prostě dohromady. Podívejte se, které cílové skupiny jsou největšími fanoušky princů, princezen, čertů nebo draků.

Jsme rádi, že jste i v roce 2022 sledovali ten nejlepší obsah na stanicích z rodiny #Atmedia, a třeba v novém roce přivítáme nějaký další přírůstek. Nebojte, fotku z ultrazvuku bychom vám ukázali jako prvním! 😊

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru