Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Vítáme vás v novém roce! Doufáme, že jste si užili Vánoce a na Štědrý den si odpočinuli u nějaké pěkné pohádky, jako dalších 8 milionů Čechů. My ano, a proto vám můžeme naservírovat nejnovější souhrn čísel týdne. Ještě před tím se ale mrkněte v nejnovějším článku na to, jaká byla Atmedia v roce 2022. Najdete v něm zhodnocení uplynulého roku, a také všechny důležité informace o tom, co chystáme. Jestli přivítáme nové stanice v portfoliu, jaké projekty budeme rozvíjet, zkrátka vše důležité. Jo, a také jsme vydali přehled všech loňských infografik z televizního trhu a atmedia indexu, tak mrkněte! Teď už ale jdeme na ta prosincová čísla týdne 🙂

  • Na podzim se nám dařilo držet podíl na sledovanosti s dostatečnou rezervou nad 5 % a na vrchol sezony jsme tak byli dobře připraveni. To se potvrdilo i v prosincovém podílu na sledovanosti, kdy jsme ho navýšili ještě na 5,71 %.
  • Televizní sledovanost na Štědrý den výrazně překračuje celoroční průměr. Televizi si zapíná celkem 8 z 10 televizních diváků a jejím sledováním tráví 6 hodin denně. Které věkové skupiny jsou největšími fanoušky vánočních pohádek? Podívejte se!
  • Štědrý den a pohádky, to jde prostě dohromady. Podívejte se, které cílové skupiny jsou největšími fanoušky princů, princezen, čertů nebo draků.

Jsme rádi, že jste i v roce 2022 sledovali ten nejlepší obsah na stanicích z rodiny #Atmedia, a třeba v novém roce přivítáme nějaký další přírůstek. Nebojte, fotku z ultrazvuku bychom vám ukázali jako prvním! 😊

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru