Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Vítáme vás v novém roce! Doufáme, že jste si užili Vánoce a na Štědrý den si odpočinuli u nějaké pěkné pohádky, jako dalších 8 milionů Čechů. My ano, a proto vám můžeme naservírovat nejnovější souhrn čísel týdne. Ještě před tím se ale mrkněte v nejnovějším článku na to, jaká byla Atmedia v roce 2022. Najdete v něm zhodnocení uplynulého roku, a také všechny důležité informace o tom, co chystáme. Jestli přivítáme nové stanice v portfoliu, jaké projekty budeme rozvíjet, zkrátka vše důležité. Jo, a také jsme vydali přehled všech loňských infografik z televizního trhu a atmedia indexu, tak mrkněte! Teď už ale jdeme na ta prosincová čísla týdne 🙂

  • Na podzim se nám dařilo držet podíl na sledovanosti s dostatečnou rezervou nad 5 % a na vrchol sezony jsme tak byli dobře připraveni. To se potvrdilo i v prosincovém podílu na sledovanosti, kdy jsme ho navýšili ještě na 5,71 %.
  • Televizní sledovanost na Štědrý den výrazně překračuje celoroční průměr. Televizi si zapíná celkem 8 z 10 televizních diváků a jejím sledováním tráví 6 hodin denně. Které věkové skupiny jsou největšími fanoušky vánočních pohádek? Podívejte se!
  • Štědrý den a pohádky, to jde prostě dohromady. Podívejte se, které cílové skupiny jsou největšími fanoušky princů, princezen, čertů nebo draků.

Jsme rádi, že jste i v roce 2022 sledovali ten nejlepší obsah na stanicích z rodiny #Atmedia, a třeba v novém roce přivítáme nějaký další přírůstek. Nebojte, fotku z ultrazvuku bychom vám ukázali jako prvním! 😊

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru