Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

#cislotydne: Listopad 2023

Letošní listopad můžeme s klidem zapsat do naší kroniky jako měsíc, kdy jsme byli nejvíc vidět v médiích. A to nejen těch oborových! Všechno to začalo hned zkraje měsíce, naší prezentací na konferenci Forum Media 2023. Michaela Suráková zde mluvila…

Atmedia index: 1/5 přístupů k placeným VoD službám je sdílených

Aktuální výsledky našeho atmedia index za 2. a 3. čtvrtletí tohoto roku ukázaly, že alespoň jednu placenou VoD službu sleduje minimálně několikrát měsíčně již 43 % Čechů ve věku 15–69 let, což je 2,8 milionu osob. Z průzkumu, který pravidelně…

Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?

Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…

M. Procházka: Co s sebou přinesla digitalizace

Pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director ve společnosti Atmedia, přijal Marcel Procházka, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. V první části rozhovoru Marcel Procházka popisuje, jak se vyvíjel trh volně šířených televizních stanic v souvislosti s přechodem z analogového…

#cislotydne: Říjen 2023

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž…

V roce 2024 změníme obchodní cílovou skupinu a zdražíme televizní reklamu o 15 až 20 %

Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě zdražíme v příštím roce reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 %. „Abychom mohli zadavatelům nabídnout větší prostor pro TV kampaně, rozhodli jsme se také pro změnu…
Nahoru