Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali.

Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová stanice. Ta už od 2. dubna 2024 začne vířit vody volně šířených tematických kanálů v Česku se svou širokou databází filmů a seriálů z produkce Warner Bros. Zadavatelé ji najdou samozřejmě ve všech našich dospělých obchodních balíčcích.

Placené VoD služby typu Netflix, Voyo nebo HBO Max sleduje 42 % české populace ve věku 15–69 let. Nejaktivnějšími uživateli placených VoD služeb jsou pak mileniálové. 60 % z nich sleduje videoobsah na těchto platformách denně nebo téměř denně. Mrkněte na nejnovější výsledky našeho atmedia indexu.

Podívali jsme se také zblízka na televizní sledovanost zemí Visegrádské čtyřky. Nejvíce času před televizními obrazovkami trávili naši maďarští sousedé, a to v průměru 5 hodin denně, zatímco Češi věnovali jejímu sledování 3,5 hodiny. Mrkněte se na celý článek včetně přehledné infografiky.

Teď už ale k číslům týdne, opět na vás čeká nová várka!

previous arrow
#cislotydne_09
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
Nahoru