Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali.

Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová stanice. Ta už od 2. dubna 2024 začne vířit vody volně šířených tematických kanálů v Česku se svou širokou databází filmů a seriálů z produkce Warner Bros. Zadavatelé ji najdou samozřejmě ve všech našich dospělých obchodních balíčcích.

Placené VoD služby typu Netflix, Voyo nebo HBO Max sleduje 42 % české populace ve věku 15–69 let. Nejaktivnějšími uživateli placených VoD služeb jsou pak mileniálové. 60 % z nich sleduje videoobsah na těchto platformách denně nebo téměř denně. Mrkněte na nejnovější výsledky našeho atmedia indexu.

Podívali jsme se také zblízka na televizní sledovanost zemí Visegrádské čtyřky. Nejvíce času před televizními obrazovkami trávili naši maďarští sousedé, a to v průměru 5 hodin denně, zatímco Češi věnovali jejímu sledování 3,5 hodiny. Mrkněte se na celý článek včetně přehledné infografiky.

Teď už ale k číslům týdne, opět na vás čeká nová várka!

previous arrow
#cislotydne_09
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…

Placené VoD služby sledují téměř dvě třetiny zástupců generace Z

VoD služby v Česku zažívaly v uplynulých letech velký boom a počet diváků, kteří za ně byli ochotni platit, pravidelně rostl. V loňském roce ovšem tento vývoj zpomalil. Nicméně i přesto, že podle výsledků aktuálního výzkumu atmedia index počet uživatelů ve druhé…
Nahoru