hlavní stranaaktualitypress room

JOJ Family oslavila první rok, na podzim přinese kriminálku a italského účetního

2017-09-05

Rodinná televizní stanice se českým divákům představila loni na podzim Soudní síní. Celodenní průměrný podíl na sledovanosti dosahuje 1 %. Televizní stanici ze slovenské skupiny JOJ zastupuje na českém trhu společně s její sesterskou JOJ Cinema mediální zastupitelství Atmedia.

Jsme rádi, že se televizní skupina JOJ rozhodla při vstupu na český trh spolupracovat právě se společností Atmedia,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia. „JOJ Family se za první rok vysílání etablovala ve stabilní televizní stanici, která si našla své věrné diváky. Často se jedná o diváky vyhledávané zadavateli televizní reklamy, pro které jsou atraktivní cílovou skupinou.“  Oblibu si televizní stanice získala u žen mezi 35–54 lety žijící ve městech s více než 20 tisíci obyvateli. Jsou mezi nimi především matky, které jsou se svými dětmi doma.

JOJ Family se českým divákům představila 5. září 2016 v 16.00 pořadem Soudní síň, který k televizním obrazovkám přilákal první diváky. Od té doby si ji ve svých obývacích pokojích naladilo již 6,5 milionu diváků (Reach ´000, CS 4+), což je 67 % všech diváků (Reach %, CS 4+)

Plnoformátová televizní stanice JOJ Family cílí na celou rodinu již svým názvem. Kvalitní programové schéma, které stojí na česko-slovenských formátech, slovenské produkci i české klasické tvorbě, oslovuje měsíčně 2,4 milionu diváků (Reach ´000, CS 4+). Celodenní podíl na sledovanosti dosahuje 1 % (Share %, CS 15+). Vůbec nejsledovanějším pořadem je V sedmém nebi, u diváků bodují Třetí patro, Žena za pultem, Chlapci a chlapi, Plechová kavalerie nebo Synové a dcery Jakuba skláře.

Po úspěchu československých filmů Tchán, Čas pracuje pro vraha nebo trilogie Bouřlivé víno, Zralé víno a Mladé víno se JOJ Family rozhodla přinést svým divákům další filmy ze 70. a 80. let také po letních prázdninách. V podzimním programovém schématu se objeví takové filmy jako Kalamita s Bolkem Polívkou v hlavní roli, Čas sluhů s Ivanou Chýlkovou a Karlem Rodenem, Petrolejové lampy s Ivou Janžurovou anebo Skalpel, prosím s Miroslavem Macháčkem.

Diváci JOJ Family se mohou těšit také na seriál Ve jménu zákona, jenž přinese každý všední den v 17.00 napínavé kriminální případy. Sobotní večery budou patřit italskému herci Paolo Villaggiovi, představiteli legendárního účetního Uga Fantozziho ze série filmů Maléry pana účetního. A zkrátka nepřijdou ani nejmenší televizní diváci, pro které jsou připraveny pohádky Deváté srdce, Kočičí princ nebo Malá mořská víla.

JOJ Family si může naladit na klasickou pozemní anténu až 95 % obyvatel České republiky, šířena je v celostátním multiplexu 4. Na svých televizních obrazovkách ji najdou také zákazníci satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Společnost Atmedia Czech je obchodní zastupitelství tematických TV stanic ve střední a východní Evropě. Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru. V roce 2009 část stanic z portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Počátkem roku 2010 uvedla Atmedia na trh tehdy jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích. Jednalo se o prodej prostřednictvím prodejních balíčků. Obchodně aktuálně zastupuje 26 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu, mj. z významných mezinárodních skupin jako AMC, Disney, FOX nebo JOJ.