doporučené články
Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech
V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk
Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Čeští uživatelé by placené VoD služby sledovali i s reklamou
Mezi českými diváky stále stoupá zájem o streamovací platformy. Podle průzkumu atmedia index, který pravidelně realizujeme, se ve srovnání s třetím čtvrtletím loňského roku letos zvýšil počet Čechů využívajících VoD služby o 5 %. V budoucnu by situaci mohlo ještě…
#cislotydne: Listopad 2023
Letošní listopad můžeme s klidem zapsat do naší kroniky jako měsíc, kdy jsme byli nejvíc vidět v médiích. A to nejen těch oborových! Všechno to začalo hned zkraje měsíce, naší prezentací na konferenci Forum Media 2023. Michaela Suráková zde mluvila…
Atmedia index: 1/5 přístupů k placeným VoD službám je sdílených
Aktuální výsledky našeho atmedia index za 2. a 3. čtvrtletí tohoto roku ukázaly, že alespoň jednu placenou VoD službu sleduje minimálně několikrát měsíčně již 43 % Čechů ve věku 15–69 let, což je 2,8 milionu osob. Z průzkumu, který pravidelně…
Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?
Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…
M. Procházka: Co s sebou přinesla digitalizace
Pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director ve společnosti Atmedia, přijal Marcel Procházka, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. V první části rozhovoru Marcel Procházka popisuje, jak se vyvíjel trh volně šířených televizních stanic v souvislosti s přechodem z analogového…
#cislotydne: Říjen 2023
Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž…