Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden je takové dlouhotrvající pondělí roku. Firemní večírky už máme za sebou, Vánoce s blízkými také, a výhled na nějaké další volno je tak trochu v mlze. Nicméně pojďme se ještě společně ohlédnout za „víkendem“. Co jsme v prosinci zažili? Tak třeba jsme vydali článek o televizní sledovanosti přes Vánoce, která pravidelně atakuje hranici 9 milionů diváků, kteří u obrazovek tráví okolo 6 hodin denně.

Pokračovali jsme poslední částí rozhovoru s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací v rámci našich Expert talks. Ve třetí části došlo zejména na témata IoT, 5G Broadcastingu nebo technologie DVB-I. Všechny části najdete zde.

Netflix s reklamou a za méně peněz. Láká vás tahle představa? Téměř 60 % stávajících uživatelů placených #VoD služeb ano! O kolik by ovšem muselo být předplatné levnější, aby sledovali placené videotéky i s reklamou? To nám prozradily nové výsledky našeho průzkumu atmedia index.

A co vlastně do Atmedia přinesl rok 2023? Podařilo se nám rozšířit portfolio tematických TV stanic a zvýšit podíl na sledovanosti o téměř jeden procentní bod. Přečtěte si článek, který náš loňský rok shrnuje!

Přejeme vám, ať v průběhu roku zvednete finanční zásah, zvýšíte svůj podíl na radosti nebo třeba rozšíříte rodinné portfolio. Zkrátka ať máte dobrý rok 2024 ❤️

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru