Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden je takové dlouhotrvající pondělí roku. Firemní večírky už máme za sebou, Vánoce s blízkými také, a výhled na nějaké další volno je tak trochu v mlze. Nicméně pojďme se ještě společně ohlédnout za „víkendem“. Co jsme v prosinci zažili? Tak třeba jsme vydali článek o televizní sledovanosti přes Vánoce, která pravidelně atakuje hranici 9 milionů diváků, kteří u obrazovek tráví okolo 6 hodin denně.

Pokračovali jsme poslední částí rozhovoru s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací v rámci našich Expert talks. Ve třetí části došlo zejména na témata IoT, 5G Broadcastingu nebo technologie DVB-I. Všechny části najdete zde.

Netflix s reklamou a za méně peněz. Láká vás tahle představa? Téměř 60 % stávajících uživatelů placených #VoD služeb ano! O kolik by ovšem muselo být předplatné levnější, aby sledovali placené videotéky i s reklamou? To nám prozradily nové výsledky našeho průzkumu atmedia index.

A co vlastně do Atmedia přinesl rok 2023? Podařilo se nám rozšířit portfolio tematických TV stanic a zvýšit podíl na sledovanosti o téměř jeden procentní bod. Přečtěte si článek, který náš loňský rok shrnuje!

Přejeme vám, ať v průběhu roku zvednete finanční zásah, zvýšíte svůj podíl na radosti nebo třeba rozšíříte rodinné portfolio. Zkrátka ať máte dobrý rok 2024 ❤️

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Leden 2024

V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo? V krátkých infografikách…

Zajímavá čísla z TV trhu!

Sledujeme trendy a přehledně vám je představujeme již od roku 2020 📺. Víme například to, jaký dojem dělají české TV stanice na své diváky, kolik lidí platí za televizi nebo kolik Čechů sleduje Netflix! Mrknout na zajímavá čísla z loňského…

Sportovní události osloví až půl milionu diváků

Počet sportovních stanic v posledních letech stále roste. Není divu, se svou atraktivní cílovou skupinou diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy. Typickým divákem placených sportovních kanálů Eurosport 1 a Sport 2 jsou muži ve věku 25–54 let .…
Nahoru