Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden je takové dlouhotrvající pondělí roku. Firemní večírky už máme za sebou, Vánoce s blízkými také, a výhled na nějaké další volno je tak trochu v mlze. Nicméně pojďme se ještě společně ohlédnout za „víkendem“. Co jsme v prosinci zažili? Tak třeba jsme vydali článek o televizní sledovanosti přes Vánoce, která pravidelně atakuje hranici 9 milionů diváků, kteří u obrazovek tráví okolo 6 hodin denně.

Pokračovali jsme poslední částí rozhovoru s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací v rámci našich Expert talks. Ve třetí části došlo zejména na témata IoT, 5G Broadcastingu nebo technologie DVB-I. Všechny části najdete zde.

Netflix s reklamou a za méně peněz. Láká vás tahle představa? Téměř 60 % stávajících uživatelů placených #VoD služeb ano! O kolik by ovšem muselo být předplatné levnější, aby sledovali placené videotéky i s reklamou? To nám prozradily nové výsledky našeho průzkumu atmedia index.

A co vlastně do Atmedia přinesl rok 2023? Podařilo se nám rozšířit portfolio tematických TV stanic a zvýšit podíl na sledovanosti o téměř jeden procentní bod. Přečtěte si článek, který náš loňský rok shrnuje!

Přejeme vám, ať v průběhu roku zvednete finanční zásah, zvýšíte svůj podíl na radosti nebo třeba rozšíříte rodinné portfolio. Zkrátka ať máte dobrý rok 2024 ❤️

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
Nahoru