Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden je takové dlouhotrvající pondělí roku. Firemní večírky už máme za sebou, Vánoce s blízkými také, a výhled na nějaké další volno je tak trochu v mlze. Nicméně pojďme se ještě společně ohlédnout za „víkendem“. Co jsme v prosinci zažili? Tak třeba jsme vydali článek o televizní sledovanosti přes Vánoce, která pravidelně atakuje hranici 9 milionů diváků, kteří u obrazovek tráví okolo 6 hodin denně.

Pokračovali jsme poslední částí rozhovoru s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací v rámci našich Expert talks. Ve třetí části došlo zejména na témata IoT, 5G Broadcastingu nebo technologie DVB-I. Všechny části najdete zde.

Netflix s reklamou a za méně peněz. Láká vás tahle představa? Téměř 60 % stávajících uživatelů placených #VoD služeb ano! O kolik by ovšem muselo být předplatné levnější, aby sledovali placené videotéky i s reklamou? To nám prozradily nové výsledky našeho průzkumu atmedia index.

A co vlastně do Atmedia přinesl rok 2023? Podařilo se nám rozšířit portfolio tematických TV stanic a zvýšit podíl na sledovanosti o téměř jeden procentní bod. Přečtěte si článek, který náš loňský rok shrnuje!

Přejeme vám, ať v průběhu roku zvednete finanční zásah, zvýšíte svůj podíl na radosti nebo třeba rozšíříte rodinné portfolio. Zkrátka ať máte dobrý rok 2024 ❤️

previous arrow
#cislotydne_52
#cislotydne_51
#cislotydne_50
#cislotydne_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru