Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mezi námi zastupované televizní stanice se nově od 1. května 2019 zařadila TV Paprika. Zároveň byl na kulinářsky zaměřeném kanálu od stejného data zahájen prodej televizní reklamy, stanice taktéž vstoupila do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia je TV Paprika k dispozici v balíčcích atmax, atadults, atchoice.

TV Paprika přispěje k větší atraktivnosti námi poskytovaných balíčků. Zadavatelům reklamy nabídneme stanici, která se jako jedna z mála věnuje výhradně jídlu, vaření a kulinářskému umění. Jejím prostřednictvím lze oslovit ženy ve věku 25-59 let, a to zejména ty, které rády vaří, vaření je pro ně hobby, taktéž ale dbají na svoji životosprávu, rády zkouší nové recepty a řídí se současnými trendy,“ popisuje Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

TV Paprika patří do televizní skupiny AMC (AMC Networks International – Central and Northern Europe), ze které již 6 stanic zastupujeme  – AMC, Film+, Spektrum, Minimax, Sport 1 a Sport 2. Celkem pak aktuálně zastupujeme 29 televizních stanic – od filmových, seriálových, dokumentárních až po ty určené pro děti.

Původem maďarská kulinářská stanice TV Paprika je divákům v České republice dostupná od roku 2005. Vysílá 24 hodin denně, kromě Maďarska a České republiky je k naladění také na Slovensku, v Rumunsku nebo Moldavsku. Od roku 2018 je zcela lokalizovaná do českého jazyka. Diváci TV stanici naladí u největších operátorů v ČR, a to jak satelitních (Skylink, Digi TV), kabelových (UPC), tak IPTV (O2, T–Mobile).

TV Paprika nabízí jedny z nejlepších pořadů o vaření, a to v podání největších kuchařských hvězd, jakými jsou Gordon Ramsay (V rodinném kruhu), Nigella Lawson (Doma u Nigelly) nebo třeba Jamie Oliver (Jamieho rychlá a snadná kuchyně). „Diváci se na TV Paprika mohou inspirovat nápady a kuchařským uměním těch nejznámějších světových kuchařů. Zároveň poznají tajemství přípravy národních specialit z různých zemí světa, a to zábavnou formou, která oslovuje všechny fanoušky dobrého a kvalitního jídla,“ přibližuje programovou nabídku Vasilová. Nechybí ani pořady z lokální produkce, například Hezky Česky s Vendy a Adamem, Pepeho zdravá kuchyňa, nebo Česko-slovenský mlýnek.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru