Váš partner ve světě tematických televizí

Mezi námi zastupované televizní stanice se nově od 1. května 2019 zařadila TV Paprika. Zároveň byl na kulinářsky zaměřeném kanálu od stejného data zahájen prodej televizní reklamy, stanice taktéž vstoupila do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia je TV Paprika k dispozici v balíčcích atmax, atadults, atchoice.

TV Paprika přispěje k větší atraktivnosti námi poskytovaných balíčků. Zadavatelům reklamy nabídneme stanici, která se jako jedna z mála věnuje výhradně jídlu, vaření a kulinářskému umění. Jejím prostřednictvím lze oslovit ženy ve věku 25-59 let, a to zejména ty, které rády vaří, vaření je pro ně hobby, taktéž ale dbají na svoji životosprávu, rády zkouší nové recepty a řídí se současnými trendy,“ popisuje Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

TV Paprika patří do televizní skupiny AMC (AMC Networks International – Central and Northern Europe), ze které již 6 stanic zastupujeme  – AMC, Film+, Spektrum, Minimax, Sport 1 a Sport 2. Celkem pak aktuálně zastupujeme 29 televizních stanic – od filmových, seriálových, dokumentárních až po ty určené pro děti.

Původem maďarská kulinářská stanice TV Paprika je divákům v České republice dostupná od roku 2005. Vysílá 24 hodin denně, kromě Maďarska a České republiky je k naladění také na Slovensku, v Rumunsku nebo Moldavsku. Od roku 2018 je zcela lokalizovaná do českého jazyka. Diváci TV stanici naladí u největších operátorů v ČR, a to jak satelitních (Skylink, Digi TV), kabelových (UPC), tak IPTV (O2, T–Mobile).

TV Paprika nabízí jedny z nejlepších pořadů o vaření, a to v podání největších kuchařských hvězd, jakými jsou Gordon Ramsay (V rodinném kruhu), Nigella Lawson (Doma u Nigelly) nebo třeba Jamie Oliver (Jamieho rychlá a snadná kuchyně). „Diváci se na TV Paprika mohou inspirovat nápady a kuchařským uměním těch nejznámějších světových kuchařů. Zároveň poznají tajemství přípravy národních specialit z různých zemí světa, a to zábavnou formou, která oslovuje všechny fanoušky dobrého a kvalitního jídla,“ přibližuje programovou nabídku Vasilová. Nechybí ani pořady z lokální produkce, například Hezky Česky s Vendy a Adamem, Pepeho zdravá kuchyňa, nebo Česko-slovenský mlýnek.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?

Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…

#cislotydne: Květen 2021

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.…

Živý sport se opět vrací na televizní obrazovky

Minulý rok byl pro sportovní svět náročný. Kvůli pandemii koronaviru byla pozastavena řada domácích i světových soutěží, posunula se Olympiáda v Tokiu a některé eventy byly dokonce zrušeny úplně. Letos už je situace jiná. Většina sportovních událostí se vrací a…
Nahoru