Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
další články

#cislotydne: Červen 2022

Léto rozpoutalo demoverzi pekla, a tak se určitě těšíte, až se zchladíte někde u vody nebo naopak ve vysokohorském vzduchu. Ještě než si i my vlezeme do chladícího boxu, máme pro vás tradiční souhrn toho, co se u nás událo.…

Atmedia index: Češi platí za televizi průměrně 386 Kč měsíčně

Češi stále častěji sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize. Ze všech diváků ve věku 15–69 má placenou televizi již 56 % z nich, což je o dva procentní body více než před dvěma lety, a lze očekávat, že…

#cislotydne: Květen 2022

Květen je za námi a s ním snad i pylová sezóna. Je načase odložit papírové kapesníky a už bez slz v očích zaostřit na obrazovku. Máme pro vás totiž souhrn toho, co se v poslední době v Atmedia událo. Tak…

Jak vidí budoucnost televize experti z okolních států?

V posledním roce jsme v Atmedia pod značkou atmedia insight: expert talks vydali několik rozhovorů s odborníky na mediální a televizní trh. Abychom divákům a čtenářům umožnili porovnat český trh s okolními státy visegrádské čtyřky, diskutovali jsme s odborníky na…

L. Kropf: Maďarskému TV trhu se daří, ohrozit ho může inflace a nedostatek výrobních součástek

Přinášíme vám poslední část rozhovoru s Laurou Kropf, ředitelkou vztahů s 44 televizními stanicemi, které obchodně zastupuje maďarské mediální zastupitelství Atmedia. Rozhovor vychází jako součást série videí atmedia insight: expert talks, ve kterých se svými hosty diskutuje o různých tématech z televizního…

Placené televizní stanice zvyšují svůj podíl na sledovanosti

Na českém trhu v současnosti působí 25 měřených televizních stanic, které mohou diváci sledovat pouze u některého z operátorů placené televize. V loňském roce skupina placených stanic dosáhla na 3,6 % podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69 let. Měsíčně společně oslovily v průměru…
Nahoru