doporučené články
Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech
V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk
Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC
Do našeho portfolia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak budeme obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude…
#cislotydne: Únor 2019
Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje…
#cislotydne: Leden 2019
Neustále se hovoří o online, tak my jsme se rozhodli mluvit o televizi. Zajímá vás, kolik lidí si denně zapne televizi? Kolik času trávíme v průměru před televizními obrazovkami? Nebo v jaký den v roce sleduje televizi nejvíce lidí vůbec?…
Atmedia od listopadu komerčně zastupuje Cartoon Network
Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM). Atmedia…
Atmedia od příštího roku zjednoduší obchodní nabídku
Mediální zastupitelství Atmedia představilo svou obchodní politiku pro nadcházející rok 2019. S cílem udržet vysokou úroveň servisu poskytovaného zastupovaným televizním stanicím i zadavatelům reklamy se Atmedia rozhodla zjednodušit a stabilizovat obchodní nabídku. Od příštího roku tak bude prodej reklamního prostoru…
Atmedia a POWER TV se dohodly na spolupráci
Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo zahájení spolupráce s novou hudební stanicí POWER TV zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září letošního roku půjde o odborné poradenství spojené se vstupem stanice do peoplemetrového měření…