Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Černí pasažéři VoD služeb: podle atmedia index je jich u nás až jedna čtvrtina

Popularita placených VoD služeb v posledních letech strmě stoupá. Tento trend s sebou ovšem nese i další zajímavý fenomén – až 25 % uživatelů za tyto služby neplatí a využívá sdílených účtů s přáteli či známými. Vyplývá to z dat našeho…
další články

Za odloženou sledovaností televize stojí mladší diváci

Televizní diváci stále častěji sledují své oblíbené pořady zpětně. V porovnání s diváky sledující televizi živě jsou mladší, nejvíce jich je v produktivním věku mezi 35–54 lety. Často vyhledávají pořady na tematických stanicích, které jim přinášejí obsah odpovídající jejich zájmům. Zpětně sledují především…

Atmedia v červenci rostla téměř o 30 %

Až 30% nárůst sledovanosti zaznamenaly tematické stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia v meziročním srovnání. V červenci dosáhla Atmedia na share 4,22 %, rekordním se stal zejména poslední týden měsíce, kdy podíl na sledovanosti činil 4,62 %. V letním období se…

JOJ Cinema slaví první narozeniny v portfoliu Atmedia

Tematická filmová stanice JOJ Cinema a mediální zastupitelství Atmedia završily první rok partnerské spolupráce. Stanici si za tu dobu naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června tohoto…

Atmedia navazuje partnerství se stanicí FilmBox

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty.…

Formule 1 zvýšila svoji sledovanost o 30 %

Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem pro sezónu 2017 je síť čerpacích stanic…

Od června startuje vysílání dětská televize TUTY TV

Český mediální trh se počátkem června 2017 rozroste o nový televizní kanál – TUTY TV. Určen bude českým a slovenským divákům ve věku od 4 do 17 let, tedy především dětem a teenagerům. Zábavný program nabídne animované filmy a seriály,…
Nahoru